Wie weet hoe het zit?
Ik heb nu een set vervangende deuren voor de K gekocht. Nu blijken deze deuren voorzien van stootstrips over de volle lengte van de deur.
Op onze K zitten deze strips niet. Het valt me op dat bijna alle K's geen stootstrips hebben. Was het een optie?
Stootstrips
Re: Stootstrips
Ja, het was een optie. Ik heb ze wel op m'n Kappa zitten en vroeg mij dat ook af. Is volgens mij nog een duur geintje ook.
René (Kappa 2.0 11-'97 zwart metallic)
René (Kappa 2.0 11-'97 zwart metallic)
Dat het een optie was, blijkt wellicht uit het feit dat de strips er gewoon opgeplakt zitten. Er zijn dus geen deuren met en deuren zonder gaten. Gelukkig had ik het door, want nu kon ik ook de stripjes op het voor- en achterscherm ook meenemen.
Euh, ik ben confuus. Ga je nu je k voorzien van stootstrips?
Persoonlijk vind ik het mooier zonder. De deur die ik net heb vervangen had ook een stootstrip. Voorzichtig eraf getrokken, hij zat al iets los. Vervolgens de lijmresten met een verf fohn eraf gewreven. Wat commandant en klaar!
Groet,
Bas
Persoonlijk vind ik het mooier zonder. De deur die ik net heb vervangen had ook een stootstrip. Voorzichtig eraf getrokken, hij zat al iets los. Vervolgens de lijmresten met een verf fohn eraf gewreven. Wat commandant en klaar!

Groet,
Bas
Als iemand er nog eentje over heeft voor de rechter voordeur dan hou ik me aanbevolen... 

Weet iemand het onderdeelnummer van die strips?
Ik kan ze niet vinden in ePer.
Groet
Stasiu
Ik kan ze niet vinden in ePer.
Groet
Stasiu
@Bas:
Onze K SW heeft vier gedeukte deuren. Om de hoek heb ik vier deuren van een sloper kunnen kopen. Hierop bleken de strips te zitten. ik heb nu besloten deze te laten zitten (geeft wat meer rust op parkeerterreinen) en heb daarom de eind en beginstrips ook meegenomen van de sloper.
Zo wordt de SW dus omgebouwd naar deuren met strips.
Onze K SW heeft vier gedeukte deuren. Om de hoek heb ik vier deuren van een sloper kunnen kopen. Hierop bleken de strips te zitten. ik heb nu besloten deze te laten zitten (geeft wat meer rust op parkeerterreinen) en heb daarom de eind en beginstrips ook meegenomen van de sloper.
Zo wordt de SW dus omgebouwd naar deuren met strips.