Vanavond een stukje gereden Onderweg kort getankt en hij ging snel van benzine op gas, zet de auto weg en later wil ik weer starten
Hij doet niets meer, de startmotor draait rond, in eerste instantie leek die nog iets te willen pruttelen maar nu start die echt niet meer
Overigens de computer geeft aan een check OK
Iemand ideeeen ?
HELP Hij start niet
Re: HELP Hij start niet
Probeer eens rechtstreeks op gas te starten? Zou zomaar kunnen zijn dat je brandstofpomp (zekering) defect is.
Dat klinkt precies als een defecte BDP-sensor! Dan kun je ook eindeloos blijven starten. Zie je niks van in de checkcontrol. Had ik deze zomer met mijn 2.0.
Overigens ter nadere informatie er is geen alarm en je kan niet rechtstreeks op gas starten want het is een vialle gas installatie die start op benzine en die daarna automatisch overgaat op gas
Lampje startblokkering gaat keurig aan en daarna uit
Hoe krijg ik die bdp sensor getest of weet ik de werking
Is bij deze lancia Kappa in de computer via de bdp sensor brandstofinspuiting en ontsteking gekoppeld, met andere woorden dat je nooit alleen een van beide kan hebben en dat als je een van beide hebt je weet dat de sensor goed is ?
Lampje startblokkering gaat keurig aan en daarna uit
Hoe krijg ik die bdp sensor getest of weet ik de werking
Is bij deze lancia Kappa in de computer via de bdp sensor brandstofinspuiting en ontsteking gekoppeld, met andere woorden dat je nooit alleen een van beide kan hebben en dat als je een van beide hebt je weet dat de sensor goed is ?
Hoi Willem,
Bij mij heeft de dealer de foutcode uitgelezen van de BDP-sensor.
Stasiu
Bij mij heeft de dealer de foutcode uitgelezen van de BDP-sensor.
Stasiu
Willem, ook een moderne gasinstallatie is rechtstreeks op gas te starten.
- Zet de auto op contact
- Schakel de keuzeschakelaar gas/benzine naar benzine
- Schakel de keuzeschakelaar van benzine naar gas
Nu start als het goed is de auto rechtstreeks op gas...
- Zet de auto op contact
- Schakel de keuzeschakelaar gas/benzine naar benzine
- Schakel de keuzeschakelaar van benzine naar gas
Nu start als het goed is de auto rechtstreeks op gas...
Nee echt dat gaat niet is een G3 maar het is wel opgelost het zijn de relais van de brandstofpomp, ik heb gene nieuwe maar ze omgestoken en toen liep die pak dat rijtje van drie wel in een keer mee
Iemand nog een advies over beste merk heb geen zin in dit nog een keer
Iemand nog een advies over beste merk heb geen zin in dit nog een keer