Ik denk er over om mijn 2.0 LS uit 2000 van leren electrisch bedienbare stoelen te voorzien.
Weet iemand of de bedrading voor de stoelen al is aangebracht?
Bedrading voor electrisch bedienbare stoelen?
Re: Bedrading voor electrisch bedienbare stoelen?
Stasiu,
Degene die mijn leer gekocht heeft had de bedrading er niet liggen. Maar dit schijnt de ene keer wel en de andere keer niet t geval te zijn.
Als je het goed (a la Lancia)wil doen dan is het een takke klus. Zit in de kabelboom van oa. je rechterportieren en antenne.
Wil je alleen de elektrische verstelling zonder de verwarming dan is de spanning daarvoor af te takken van je gordelcontrole ding.
Bas
Degene die mijn leer gekocht heeft had de bedrading er niet liggen. Maar dit schijnt de ene keer wel en de andere keer niet t geval te zijn.
Als je het goed (a la Lancia)wil doen dan is het een takke klus. Zit in de kabelboom van oa. je rechterportieren en antenne.
Wil je alleen de elektrische verstelling zonder de verwarming dan is de spanning daarvoor af te takken van je gordelcontrole ding.
Bas
Dank je Bas.
Ik ga dit weekend maar eens kijken door mijn huidige manuele stoel eruit te halen. Het gaat om leren stoelen met airbags!
Ik ga dit weekend maar eens kijken door mijn huidige manuele stoel eruit te halen. Het gaat om leren stoelen met airbags!
Dan moet je denk ik ook de module en de bedrading van de airbags hebben... Dus nog wat extra werk. Of de airbags natuurlijk niet aansluiten...
Ach laat die airbags eventueel maar zitten!
Ik ga eens op ePer kijken of een een complete kabelboom kan opsporen.
Ik ga eens op ePer kijken of een een complete kabelboom kan opsporen.
Heb je van die mooie zijbags en dan sluit je ze niet aan.... 

Beste Bas K,
Moet ik in de rechter dorpel zoeken om de voorbereidings-bedrading te vinden?
vriendelijke groet,
TVG.
Moet ik in de rechter dorpel zoeken om de voorbereidings-bedrading te vinden?
vriendelijke groet,
TVG.
volgens mij zit er niets voorbereid; de meesten die later el bedienbare stoelen inbouwen, halen een + achter bij de radio o.i.d. vandaan
Een complete regeltoestand met relais kan achterwege blijven
Een complete regeltoestand met relais kan achterwege blijven
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
Er ligt niets. Je zult vanaf nul moeten beginnen.