Achterschokbrekers Kappa sw '97

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Jacques

Achterschokbrekers Kappa sw '97

Unread post by Jacques »

Ik ben op zoek naar een goed stel achterschokbrekers voor mijn Kappa sw uit 1997.
Ik weet dat ze bij Tuynder te koop zijn, maar daar vind ik ze veel te duur. Heeft iemand nog een paar goede in z'n schuurtje liggen?

Gr Jacques
jur

Re: Achterschokbrekers Kappa sw '97

Unread post by jur »

Met een schuur vol van die dingen hoefde ik nooit meer te werken, haha.
Helaas heb ik ze niet voor je.
Jur
Maarten-Jan

Unread post by Maarten-Jan »

Ik weet een adres in Duitsland; 699,- voor twee veerpoten met originele Nivomat dempers en 1 jaar garantie.
Bij deze man heb ik een set complete veerpoten met verzwaarde veren en niet originele schokbrekers besteld, dan ben je weliswaar je nivomat kwijt, maar ben je er ook zeker van dat je dempers niet meer inzakken.
Hetzelfde wilde ik overigens bij Gerrit regelen, maar die nam zijn telefoon niet meer op om de een of andere reden (toch een stuk of 6x gebeld). Hij zei tegen mij dat hij namelijk nog een setje verzwaarde veren had.
Ralph

Unread post by Ralph »

Je kunt ook de K sedan veren monteren. Je moet echter de scohtels (bovenkant) ver wisselen met die van je oude sw schokbrekers en stijvere veren kopen.
gerrit

Unread post by gerrit »

ik heb meerdere setjes maar als je ziek in bed ligt neem je de tel niet op ik niet
M.J. Evers

Unread post by M.J. Evers »

Als je ziek in bed ligt is dat vervelend, als je beloofd hebt dat ik terug mag bellen en je neemt niet op is dat een legitieme reden. Het is dan vervolgens wel netjes om later zelf je telefoon te pakken en degene (ik dus) terug te bellen die inmiddels al een stuk of 6x gebeld heeft.

Image
Image
Image
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”