Paul R heeft hier op 27-10 ook al eea over geschreven:
Volgens het boekje moet met het naar links draaien van de lichtschakelaar het parkeerlicht gaan branden. Dit is bij mij niet het geval, vandaar dat ik vandaag eens ging kijken. De schakelaar vertoont een barst en na wat gepruts heeft het niets geholpen. Sterker nog, mijn display verlichting schiet nu niet meer van oranje naar groen wat nooit een probleem was.
Heb dus meer kwaad dan goed gedaan ^^
Moet ik nu de lichtschakelaar geheel vervangen? Zal ik dan ook "parkeerlicht" hebben? Tuynder's site werkt niet voor de 3.0 V6, weet iemand daarom wat zoiets kost? Iemand er nog 1 liggen?
Dank alvast,
Vriendelijke groet,
Bas
P.S. Nog steeds drastisch op zoek naar een rechterachterportier 429A Blue Madras!
Lichtschakelaar
Re: Lichtschakelaar
Bas,
Ik heb m nog liggen. Werkend gedemonteerd
Kan evt. verzonden worden. Stuur maar een mailtje bij interesse. Geef hier wel ff een reaktie dat je gemaild hebt. Vorige keer is t ook mis gegaan... snif
Ik heb m nog liggen. Werkend gedemonteerd

Kan evt. verzonden worden. Stuur maar een mailtje bij interesse. Geef hier wel ff een reaktie dat je gemaild hebt. Vorige keer is t ook mis gegaan... snif
Ik durf het bijna niet te zeggen maarre.... de knop naar links én de richtingaanwijzer naar beneden..... anders doet hij niks he?
Jur
Jur
Bij nog een keer alle zekeringen nalopen is het probleem deels opgelost. Verlichting werkt weer als voorheen. Toch blijft het gehannes met de parkeerverlichting.
Dank trouwens Jur, ik wist niet dat het moest, maar vermoedde het al!
Dus dat werkt nog steeds niet. Ik denk dat ik graag op je aanbod in ga Bas, wel zou ik graag even weten of het zin heeft. Uiteraard komt de mail
Groeten!
Bas
Dank trouwens Jur, ik wist niet dat het moest, maar vermoedde het al!
Dus dat werkt nog steeds niet. Ik denk dat ik graag op je aanbod in ga Bas, wel zou ik graag even weten of het zin heeft. Uiteraard komt de mail

Groeten!
Bas
IK heb vorig jaar een keer de parkeerverlichting aangezet. Met grof geweld de lichtknop door een weerstand naar links gedraaid en de richtingaanwijzer aan. Maar dat ging allemaal zo stroef dat ik het niet meer aandurf!
Groet
Stasiu
Groet
Stasiu
Het tikkie naar links gaat idd. zwaar.
Heb de richtingaanwijzer niet hoeven bedienen om parkeerlicht te activeren. Niet in de 3.0 en ook niet in de JTD. Heb dan gewoon rondom parkeerlicht.
Of schakelt je richtingaanwijzer een zijde de verlichting juist uit???
Was nu eenmaal gewend rondom parkeer licht te hebben bij italiaanse auto's.... Ga t vanavond ff checken...
@ Bas, mailtje ontvangen.
Heb de richtingaanwijzer niet hoeven bedienen om parkeerlicht te activeren. Niet in de 3.0 en ook niet in de JTD. Heb dan gewoon rondom parkeerlicht.
Of schakelt je richtingaanwijzer een zijde de verlichting juist uit???
Was nu eenmaal gewend rondom parkeer licht te hebben bij italiaanse auto's.... Ga t vanavond ff checken...
@ Bas, mailtje ontvangen.
Als je de richtingaanwijzer naar beneden doet, heb je alleen links parkeerlicht. Naar boven heb je het rechts. Makkelijk als je op een donkere weg staat en scheelt 50% accuduur t.o.v. beide kanten.
Bij mij doet hij het tenminste zo.
Jur 3.0 1996
Bij mij doet hij het tenminste zo.
Jur 3.0 1996