Eigenlijk heb ik nog nooit wat aan de Kappa JTD ("00) gehad. Tot vrijdag de startmotor kapot ging. Ik naveel zoeken een andere gemonteert. Wat kom je daar moeilijk bij zeg. Ik heb nu een grotere er in nl een Magneti Marelli ipv bosch. Maar goed hij paste en doet het. Nu heb ik weer het volgende. Als ik rem gaat ook het Rechter voor en zijknipperlicht aan. ?? en hij sputtert iets wat. Hij heeft toch maar 2 dagen stil gestaan. Vreemd!!! Ik kan me niet voorstellen dat het aan de startmotor ligt. Alle 3 draden toch goed vast gezet. (2 grote rode bijeen op de kop en de kleine rode er naast) anders zou ie ook niet starten. Kan iemand mij uitleggen waar het aan kan liggen?
Groetjes Ralph
Rare verschIJnselen Kappa
Re: Rare verschIJnselen Kappa
kijk de massa draden eens goed na op de achterlicht units
gr luc
gr luc
Als je de kofferbak opent zie je links een zwarte, omwikkelde dradenbos. Bij mij was deze van binnen kapot waardoor sommige draadjes elkaar raakten. Mijn probleem, eigenlijk hetzelfde als bij jou, was verholpen toen ik de draadjes van elkaar loshaalde en stuk voor stuk met wat tape omwikkelde. Van spook-auto tot perfect electronisch gedrag.
De startmotor lijkt eerder toeval...
Jur
De startmotor lijkt eerder toeval...
Jur
Bedankt. Ik heb inderdaad de bedrading maar eens gereinigd en nu is het verholpen.