Vandaag heb ik 55 km gereden op 0 liter benzine, achterop een bergingswagen.. Vorige week accu vervangen, deze gaf nl nog maar 46A i.p.v. de 640A .. Dus probleem opgelost.. Vandaag naar nw milligen gereden uit hasselt,als een zonnetje.. 2 uur later nix meer dus de wegenwacht erbij..Dik een uur bezig geweest en nix gevonden.. Hij denkt dat het waarschijnlijk aan de startonderbreker i.c.m. alarm ligt... Maar weet iemand hoe de startonderbreker te resetten. Vorige week met kapotte accu heeft de ww nl de stekker van het gele kastje onder de bestuurdersstoel eruit gehaald en een zekering(weet niet meer welke,service 7 of 11 volgens mij) en ffkes gewacht en daarna weer aangesloten en weer gestart...
Alvast bedankt..
Nix meer....
Re: Nix meer....
Poe.... heb je er een rode sleutel (contactsleutel) bij gekregen?
Met deze sleutel kan je je gewone sleutels weer inlezen......
Met rode sleutel contact aan zetten, uitzetten en direct met je gewone sleutel het contact weer aanzetten......
Succes
Groetjes Marcel (nog zonder BUS Jur, maar wel in het bezit van een italiaanse cabrio
)
Met deze sleutel kan je je gewone sleutels weer inlezen......
Met rode sleutel contact aan zetten, uitzetten en direct met je gewone sleutel het contact weer aanzetten......
Succes
Groetjes Marcel (nog zonder BUS Jur, maar wel in het bezit van een italiaanse cabrio

Heb alarm gefixed, motor draait nu maar slaat niet aan.. gr ledje blijft branden, is niet goed bergijp ik uit eerdere berichten.. en heb geprobeer met code maar volgens het boekje moet hij op contact en volgas geven. Lampje moet dan 8 seconden branden en dan gas los en ledje laten knipperen. net zo vaak als het 1e cijfer.. allleen bij mij gaat het lampje niet uit..
Iemand suggesties. Heb ook geprobeerd zoals hierboven met rode sleutel werd ook niks..
Iemand suggesties. Heb ook geprobeerd zoals hierboven met rode sleutel werd ook niks..
ff een update: staortblokkering wordt nu verwijderd uit de computer, als het goed kan ik maandag ophalen.. alleen 700 euri armer