heerlijk koud!

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
roger

heerlijk koud!

Unread post by roger »

gisteren mijn airco weer af laten vullen,alles werkt weer en lekker koud!
alleen vreemd is dat het systeem niet lek is,heb een vacuumtest laten doen,elk jaar na de zomer is het systeem weer leeg!
Niet zo erg want ik heb een adresje waar afvullen maar 50 euries kost tegen 100 bij de meeste bedrijven.
Dus nu weer raampies en dakkie dicht van de zomer!
Jacques

Re: heerlijk koud!

Unread post by Jacques »

Beste Roger, mijn airco is ook leeg. Waar is dat adres waar je hem hebt laten afvullen?

Gr Jacques
Rudy thema turbo LX

Unread post by Rudy thema turbo LX »

Ja inderdaad ik ben er meestal 200 kwijt !
roger

Unread post by roger »

Kijk jongens,ik zit in de autohandel dus dat was een vriendenprijsje,maar dat adres waar ik het liet doen kost t voor klanten 100 euro dus nog goedkoop.
Als je interesse hebt kan je me mailen en geef ik t adres. is vlak aan de a2 bij waardenburg.
al

Unread post by al »

Kut. Heb volgende week een afspraak omdat er een leiding lek was, kost me nu 220 euro kassa
roger

Unread post by roger »

Voor jou is het een klein half uurtje rijden naar ons toe,heb je snel 100 euries verdient,Rudy!
roger

Unread post by roger »

afspraak annuleren,Al!
zelf de leiding ff vervangen,zoveel werk is t niet,en bij ons ff afvullen,scheelt je een hoop geld!
Rudy thema turbo LX

Unread post by Rudy thema turbo LX »

Waar is dat dan , dan zal in komende week toch eens een afspraak maken voor mijn turbo 16V LX. Je kunt nu goed merken dat hij niet veel doed. En met dit weer is het toch wel prettig dat hij functieoneert. tevens moet ik hem wel ieder jaar laten vullen aangezien er nuks lekt hoe zou dit kunnen. zwakke pakkingen ??
al

Unread post by al »

Hoe weet je of er niets lekt dan?, het koelmiddel verdampt, dus waarschijnlijk zie je hier niets van. Ik heb mijn airco laten afpersen. Dan vullen ze het systeem met een gekleurde vloeistof en hebben ze het lek zo te pakken. Het zou wel kunnen dat ook de aircopomp defect is bij een km stand van 240.000, en dan kijk ik weer tegen een kostenpost van 400 euri aan. Snif. Donderdag weet ik meer.
Percy

Unread post by Percy »

Mijn airco moet ik ook weer bij laten vullen. 3 jaar geleden voor het eerst laten vullen en verleden jaar weer. Nu doet hij het ook niet optimaal dus moet helaas weer gevuld worden.
Sprak gister een jongen die hem al 2x heeft afgevuld. Hij zei dat je hem in de winter ook af en toe moet aanzetten anders krimt de kering en gooit hij het gas eruit.
Dus waarschijnlijk ligt het daar aan.
Weet iemand hoe je de airco in de winter aan moet zetten? Als het buiten kouder is dan 8 graden werkt de airco volgens mij niet.
Gelukkig heb ik een adres voor 40 euro afvullen. Dus als iemand wil, het is in Zoetermeer.
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”