Hallo,
De airco-compressor van mijn kappa SW 2.0 uit 1998 is lek. Ik kwam erachter toen tijdens de warme dagen (welke warme dagen ook alweer?) mijn airco geen koelte blies.
Via marktplaats heb ik een oproep gedaan; ik krijg nu een airco-compressor van een kappa uit 1996 aangeboden door een of andere autohandelaar (voor 100 euro).
Een vraag aan de kenners: is een gebruikte compressor redelijk betrouwbaar? En past een 1996 kappa airco compressor in een 1998 kappa?
Voor 499 euro kan ik een gereviseerde krijgen, dat scheelt dus 400 euro...
Wat moet ik doen?
Groet,
Henk
Airco-compressor
Re: Airco-compressor
Ik zou op zeker gaan en een gereviseerde (met garantie?) inbouwen. Goedkoop is vaak duurkoop weet ik uit eigen ervaring.
100 euro is wel heel weinig, er zijn twee types gebruikt in de kappa dus eerst even je plaatje van de pomp lezen
zou niet zo gauw voor de 100 euro gaan de normale prijs ligt gauw eerder rond de 200 250 euro.
maar ja 100 euro is geen geld als hij goed is, zou proberen een deal te maken niet goed geld terug
gr luc
zou niet zo gauw voor de 100 euro gaan de normale prijs ligt gauw eerder rond de 200 250 euro.
maar ja 100 euro is geen geld als hij goed is, zou proberen een deal te maken niet goed geld terug
gr luc
Ik heb nu via Maresian Parts uit Kaatsheuvel een gebruikte airco-compressor, met 3 maand garantie, besteld, voor 200 euro; het type-nummer klopt dus volgens mij moet het nu goed gaan.
Groet, Henk
Groet, Henk