Waar vind ik de motorcode van deze auto in casu een lancia kappa 1995 2 liter, aangezien deze auto voorzien is van een andere motor kan ik niet uitgaan van stikkers op de chasis maar misschien dat het ergens ingeslagen is
In dit forum vind u van mij ook een stukje over de startmotor en essentieel voor mij is dat ik weet welk blok er in zit en dat is alleen te achterhalen door de motorcode welke in casu dus helemaal niet orgineel hoeft te zijn
met vriendelijk dank voor u meedenken
motorcode
Re: motorcode
Ik zal mezelf maar het atwoord geven, het is een blok van 1998 alleen is even de vraag waar die motorcode staat
Dag willem
Staat dat normaal niet in het instructieboekje?Ik rijd met een thema en in dat boekje staat dat netjes vermeld onder "gegevens voor de identificatie".
Staat dat normaal niet in het instructieboekje?Ik rijd met een thema en in dat boekje staat dat netjes vermeld onder "gegevens voor de identificatie".
Ik heb de auto gekocht met een nieuw motorblok en kennelijk van 1998, van oorsprong lancia van 1995 en daarom is het even een zoektocht naar de motorcode en werken dingen als identificatie plaatjes op chasis niet
Bij mij staat er in het boekje beschreven waar ik het op de motor kan terug vinden en niet op een chasisplaatje(schrijf hier wel over een thema). Ik denk dat je best eens een instructieboekje van een kappa '98leest.