dashboard en achterverlichting werken niet

Discussie en vraagbaak over de Ypsilon, Y10 en A112
pascal

dashboard en achterverlichting werken niet

Unread post by pascal »

Ik heb een probleem met m'n dashboard en m'n stadslicht en verlichting achter. Deze zijn er spontaan mee gestopt. Ik heb alle zekeringen gecheckt en gemeten of er spanning staat op de zekeringen kast dit was allemaal in orde. De garage heeft er ook naar gekeken maar kon het zo snel niet vinden. Weet iemand wat dit probleem kan zijn ik heb de hoop bijna opgegeven.

Alvast bedankt
luc

Re: dashboard en achterverlichting werken niet

Unread post by luc »

achterverlicht waarschijnlijk de kabelboom draadbreuk in, dashboard mss toevallig alle lampjes kapot

gr luc
pascal

Unread post by pascal »

Ik denk niet dat dat het is luc want ook mijn meters werken niet meer en mijn knipperlichten als ik deze naar links of rechts wil gebruiken (alleen alarmlichten werken). Misschien heb je nog andere suggesties een relais misschien...

gr pascal
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Heb je niet onlangs iets nieuws geïnstalleerd, radio bijvoorbeeld, waarbij je draden hebt geraakt ofzo? En hoe ziet je zekeringenkastje eruit, geen losse draden of kortsluiting? Daarna zou ik gaan zoeken op plekken waar de bedrading in scherpe bochten ligt, of "open" toegankelijk is (onder het dashboard bijvoorbeeld) Misschien heeft iemand met zijn voeten ertegen gezeten, of is er een schuurpunt ontstaan. Succes in ieder geval!
bert

Unread post by bert »

kontaktblokje is stuk.
pascal

Unread post by pascal »

Bedankt voor de reactie bert

Kun je mij misschien vertellen waar ik het betreffende kontaktblokje kan vinden en hoe het er uitziet en of het makkelijk zelf te vervangen is...

Alvast bedankt
mart

Unread post by mart »

ik heb het zelfde probleem als je al een oplosing weet als je weet wat het is wil je het mij dan mailen groetjes mart martderoos@zonnet.nl
Post Reply

Return to “NL65 Ypsilon, Y10, A112”