Fulvia GTE uit 1968...gearriveerd in het Bredase...
Fulvia GTE uit 1968...gearriveerd in het Bredase...
Ben sinds vandaag de eigenaar geworden van een
Fulvia Berlina GTE uit 1968, moet nog wel e.e.a aan
gebeuren maar de basis heel goed. Binnen slaper geweest
heeft echter tijdje buitengestaan maar staat nu weer droog
ben 3e eigenaar van deze automobiel......
Gr,
Joop
Fulvia Berlina GTE uit 1968, moet nog wel e.e.a aan
gebeuren maar de basis heel goed. Binnen slaper geweest
heeft echter tijdje buitengestaan maar staat nu weer droog
ben 3e eigenaar van deze automobiel......
Gr,
Joop
Re: Fulvia GTE uit 1968...gearriveerd in het Bredase...
Plaatjes Joop
We willen hem zien!!!
In ieder geval proficiat met je aanwinst.
We willen hem zien!!!
In ieder geval proficiat met je aanwinst.
Hoi Lucas,
Het is een originele nederlandse GTE, waarvan ik de 3e eigenaar ben!
Gr, Joop
Ps.....heb nog geen foto's maar als je in de buurt ben dan laat ik hem wel zien....
Het is een originele nederlandse GTE, waarvan ik de 3e eigenaar ben!
Gr, Joop
Ps.....heb nog geen foto's maar als je in de buurt ben dan laat ik hem wel zien....
Ik heb twee jaar geleden mijn origineel Nederlandse GTE gesloopt.
Op een zeker moment is dat natuurlijk jammer, maar gedane zaken nemen geen keer.
Als je dus specifiek GTE spul nodig hebt is er een kansje dat ik je kan helpen.
Op een zeker moment is dat natuurlijk jammer, maar gedane zaken nemen geen keer.
Als je dus specifiek GTE spul nodig hebt is er een kansje dat ik je kan helpen.
Gefeliciteerd! De mooie 1e serie. Zoals William het eens omschreef: een auto met een hoge aaibaarheidsfactor. Hij krijgt meer positieve reacties dan de coupe.
Ik geniet er ook dagelijks van. Het is dan wel niet zo'n scheurijzer, maar wel super comfortabele limousine.
Walter
Ik geniet er ook dagelijks van. Het is dan wel niet zo'n scheurijzer, maar wel super comfortabele limousine.
Walter
Walter
Is dat uw donkerblauwe Berlina (en tot voor kort ook vaak een lichtblauwe 1e serie coupe) die dagelijks op een bedrijventerrein langs het spoor bij delft-zuid staat geparkeerd??? Ik verheug me elke dag weer op die glimp van 1 van de fulvia's als ik onderweg naar school ben..
Beetje van het onderwerp afgedwaald.... maar het maakt een ritje in de trein die over het algemeen niet echt aangenaam is, toch een stuk aangenamer...
Stefan
Is dat uw donkerblauwe Berlina (en tot voor kort ook vaak een lichtblauwe 1e serie coupe) die dagelijks op een bedrijventerrein langs het spoor bij delft-zuid staat geparkeerd??? Ik verheug me elke dag weer op die glimp van 1 van de fulvia's als ik onderweg naar school ben..

Stefan
Stefan,
Ja! eindelijk erkenning. De coupe wil ik voor het einde van het jaar weer op de weg hebben. Ik heb de motor nu zover klaar staan dat ik de nokkenassen kan gaan timen en de appendages er aan hangen. Daarna nog inbouwen en rijden maar weer. Helaas gaat het niet zo snel met de sint in aantocht en een ander huis dat verbouwd moet worden.
Toch wil ik de berlina nu zo snel mogelijk in de winterslaap hebben. De (mijn) coupe is beter beschermd tegen foute stofjes op de weg.
Walter
Ja! eindelijk erkenning. De coupe wil ik voor het einde van het jaar weer op de weg hebben. Ik heb de motor nu zover klaar staan dat ik de nokkenassen kan gaan timen en de appendages er aan hangen. Daarna nog inbouwen en rijden maar weer. Helaas gaat het niet zo snel met de sint in aantocht en een ander huis dat verbouwd moet worden.
Toch wil ik de berlina nu zo snel mogelijk in de winterslaap hebben. De (mijn) coupe is beter beschermd tegen foute stofjes op de weg.
Walter
Hoi Joop,
Gefeliciteerd!
Ben erg nieuwsgierig naar de auto, anders kan ik weleens langs komen.
Ciao,
Frank.
Gefeliciteerd!
Ben erg nieuwsgierig naar de auto, anders kan ik weleens langs komen.
Ciao,
Frank.
Joop, wanneer is de publieksvoorstelling van de jongste telg?
Ik ben heel benieuwd.
grts
Lucas
Ik ben heel benieuwd.
grts
Lucas