Sneeuwpret.

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Lucas Geheniau

Sneeuwpret.

Unread post by Lucas Geheniau »

Vanavond de berlinetta ff uitgelaten, kleine weggetjes, maagdelijke sneeuw, prachtig. Voor je geen sporen, in de achteruitkijkspiegel twee lijnen.
Alleen op de weg, beetje driften, gelukkig geen slootjes gezien.
Op de wat drukkere wegen vieze pekel prut.

Groets

Lucas
Peter Coolsma

Re: Sneeuwpret.

Unread post by Peter Coolsma »

Ik kan de verleiding begrijpen... ...maar na al het werk dat ik aan Emeralda's bodem en wielkasten gespendeerd heb, toch maar de Clio genomen vanavond. En in jouw landelijke gehucht (niet denigrerend bedoeld, eerder jaloers) heb je ook meer van dat soort weggetjes...
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Lucas

Mijn verhaal is een belgische copie er van: maar in België heb ik geen (GEEN) sneeuwruimers/strooiwagens gezien, geen zout dus minder erg voor de barones.
Heerlijk, stoeien in de sneeuw, zelfs m'n taiwanese 4e klasse banden hadden meer grip dan de in de beek hangende 4x4's hahaha.

Het was wel een fikse karwij om de barones in een soort van drogere toestand in volle sneeuwbui in de stalling te zetten.

Volgende keer batterij van fototoestelletje wel opladen. :'(

Bart & de ijsprinses.
Thomas

Unread post by Thomas »

Hee Bart - ik had hetzelfde idee rond Brussel -inderdaad geen zout - tot je een viaduct overgaat en je de voorruitranden wit ziet worden... Het strooipatroon in Belgie (althans Brussels Gewest - nuance waar je als buitenlander aan moet wennen) is kennelijk erg selectief - op zich niet verkeerd.
Toch de Fulvia maar goed afgespoeld...
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Ha Thomas

Toch ook heerlijk genoten van de witte sneeuw vanuit de Fulvia-voorruit?!

witte randen op de wagen is inderdaad foute boel! Maarrrr, wonende in de stille kempen (en zondag was het erg stil!) ligt dat blijkbaar anders.
Trouwens het viaduct van Vilvoorde is niet direct 'my kind of Fulvia-road'! ;-)
Toch 120km kempische zout-loze & maagdelijke sneeuw omgewoeld!

viva fulvia in volle winter.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”