Na veel fysieke ongemakken, maar nu weer toppie, moet de S1 coupe weer de weg op, uit de schorsing en naar de APK
Ik weet dat na lang stilstaan het starten altijd moeilijk gaat vanwege de verdampte benzine in de carbs, ik heb dus maar eerst een rubber knijp pompje gekocht in de botenwinkel voor een paar € en tevens een nieuw benzinefilter gemonteerd, dit was ook wel nodig het oude zat vol drap??
Een paar keer knijpen tot de benzine bij het filter was, nog twee keer, starten en lopen, de dame gaf meteen sjoege, heerlijk.
Om overal lekker bij te kunnen had ik eerst even het luchtfilterhuis geheel weggenomen, zodat ik ook de slappe snaar naar de mech. ventilator kon stellen, de achterste bout van de dynamo zit nogal verborgen,
nu blijkt deze snaar te ruim te zijn ten opzichte van de krukas-snaar.
Ik wil beide nu vervangen, nooit een overbodige luxe.
Heeft iemand van jullie een juiste code mbt tot de lengte en maat, ik kan dit niet meer vinden, groet Henk
V snaren
Re: V snaren
Henk,
mijn reserve snaren hebben de volgende codes:
ventilator: Gates 6276 MC AVX10 x 737La
dynamo: Gates 6210 MC AVX10 x 750La
vrgr. Atzo.
mijn reserve snaren hebben de volgende codes:
ventilator: Gates 6276 MC AVX10 x 737La
dynamo: Gates 6210 MC AVX10 x 750La
vrgr. Atzo.
Re: V snaren
Wacht even Henk. Ben vergeten te kijken maar je moet voor allebei dezelfde hebben. Die van 732 mm dacht ik. Hangt er een beetje vanaf hoever je poelies zijn in gesleten of je die van 737 of 732 moet hebben. Ik heb 1 maat op voorraad.
Die naar de fan moet zeker niet te lang zijn want dan staat de fan nog meer naast de radiator te waaieren.
Nou ben ik dit morgen al weer vergeten tegen de tijd dat ik op de zaak ben. Je kan het best overdag even smsen naar 0653458044
Die naar de fan moet zeker niet te lang zijn want dan staat de fan nog meer naast de radiator te waaieren.
Nou ben ik dit morgen al weer vergeten tegen de tijd dat ik op de zaak ben. Je kan het best overdag even smsen naar 0653458044