Ja het is zo ver! Heb afgelopen woensdag in zeeland een Fulvia coupe 1.3 rallye gehaald
er is veel werk aan ,maar ik heb bijna het hele forum door gelezen en bijna is hier wel alles uit te halen wat je wil weten.
Sommigen van jullie heb ik even gesproken bij de informele fulvia rit die jullie in het zuiden zijn begonnen paar weken geleden, zo vaak zie je fulvia coupe's niet bij elkaar , in iedergeval ik niet maar dat gaat nu wel veranderen, want ik zal al jullie hulp wel nodig hebben.
Zeker de pers.hulp van Ron die niet ver van mij vandaan woont hoop ik gebruik van te mogen maken.
groetjes voor nu....
Het is zo ver!!
-
Joop
Re: Het is zo ver!!
Beste Peter,
Is dat een toevallig een Witte die op gas rijdt.......en van eene Johan was en nu van jou?
Gr,
Joop
Is dat een toevallig een Witte die op gas rijdt.......en van eene Johan was en nu van jou?
Gr,
Joop
-
Peter.S
Beste Joop,
Nee het is geen witte, het is een rode en heeft al eens te koop gestaan op dit forum hij is van Ard geweest.
gr. Peter
Nee het is geen witte, het is een rode en heeft al eens te koop gestaan op dit forum hij is van Ard geweest.
gr. Peter
-
Ron
Hoi Peter,
leuk je in ons midden te hebben. Voor raad en daad altijd paraat. Geef me je adres het is in ieder geval leuk een fulvist in het zuiden erbij te hebben.
Groeten Ron.
leuk je in ons midden te hebben. Voor raad en daad altijd paraat. Geef me je adres het is in ieder geval leuk een fulvist in het zuiden erbij te hebben.
Groeten Ron.
-
Joop
Ok, dat is leuk te horen dat je de Fulvia van Ard hebt gekocht, als ik het goed heb zullen er ook
wel eea aan reserve delen cq plaatwerk bij zijn?
In ieder geval veel plezier en succes met deze aankoop.
Gr,
Joop
wel eea aan reserve delen cq plaatwerk bij zijn?
In ieder geval veel plezier en succes met deze aankoop.
Gr,
Joop
-
Ard
Leuk om te lezen dat er aan de slag wordt gegaan met mijn oude Fulvia, is het allemaal gelukt Peter? Al het plaatwerk ook mee kunnen nemen?
Ik hoop dat je er iets leuks van kan maken en stuur nog maar eens wat foto's, je hebt mijn email.
Zelf zit ik nog met de Morris in Frankrijk, bevalt prima! Alleen heel weinig Lancia's hier te zien
Suc6 ermee!
Gr. Ard
Ik hoop dat je er iets leuks van kan maken en stuur nog maar eens wat foto's, je hebt mijn email.
Zelf zit ik nog met de Morris in Frankrijk, bevalt prima! Alleen heel weinig Lancia's hier te zien
Suc6 ermee!
Gr. Ard