Oorkondes

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Ron

Oorkondes

Unread post by Ron »

Hallo,

zoals beloofd krijgen degene die deelgenomen hebben aan de Informele Fulviarit op 12 april een oorkonde thuisgestuurd. Will Vandersloot heeft een prachtige oorkonde gemaakt voor alle deelnemers.
Een ieder die heeft deelgenomen aan de rit heeft ook al reeds betaald. Dus als jullie hem thuis willen hebben stuur mij jullie adresgegevens en hij valt de komende week in de bus.

Met vriendelijke groeten Will en Ron.
Peter Coolsma

Re: Oorkondes

Unread post by Peter Coolsma »

Uhm... Heb nog geen oorkonde ontvangen. M'n gemoedstoestand en algehele welzijn hangen er nauwelijks van af, maar toch even een korte check of er wellicht een kink in de kabel gekomen is...?

Merci!
Ron

Unread post by Ron »

Ja Peter je hebt gelijk. Er kwam inderdaad een kink in de kabel. Verder druk druk druk druk en nog eens druk.
Maar gisteren op 14 mei zijn de oorkondes definitief op de post gegaan.
Laat me maar horen indien ze zijn aangekomen.

Mijn excuses voor het lange wachten.

Groeten Ron.
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Hebbes! Merci, en geen probleem!
Lucas Geheniau

Unread post by Lucas Geheniau »

Prachtig verzorgd!!! Heel leuk aandenken aan een leuke rit!

Lucas
Ron

Unread post by Ron »

Dank je Lucas,

het ontwerp is van Will.
Trouwens Bart ik heb de oorkonde van Walter naar jou toegestuurd daar ik zijn adresgegevens niet had en ik de indruk kreeg dat Walter bij jou in de buurt woont.
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Ron

Dat is prima! Walter is momenteel (dit eigenste moment zelfs) wengé parket aan het leggen in mijn garage. Helaas heb ik mijn garage moeten afstaan aan Inez! Het had beeldig gestaan; de rode baron op een houten vloerke; maar het mag niet zijn! Ik zal de oorkonde doorgeven!

Thanks alvast!

Bart
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”