Informele Fulviarit.
-
Ron
Informele Fulviarit.
Voor degen die al rekening moeten houden met verlofaanvraag en/of planning de officiele datum van de rit is zaterdag 12 april.
Groetjes Ron.
Groetjes Ron.
-
Ron
Re: Informele Fulviarit.
Samenkomen is in Zuid-Limburg (Sweikhuizen), vanwaar de rit begint door het Limburgse Landschap richting de Belgische grens, om vervolgens deze passeren en een stuk door de voerstreek en een stukje Ardennen te rijden.
Een verfijning van de rit krijgen jullie nog te horen.
Ron.
Een verfijning van de rit krijgen jullie nog te horen.
Ron.
-
Peter Coolsma
Ik zal de reservetroepen inzetten...
...en het bevel op het zaterdag-slagveld aan een lagere rang overdragen.
...en het bevel op het zaterdag-slagveld aan een lagere rang overdragen.
-
joost
Hoi Ron,
super goed idee! Wij zijn er in ieder geval ook graag, de 12e staat genoteerd.
Groeten
Joost en Lot (nog een prinses erbij!)
super goed idee! Wij zijn er in ieder geval ook graag, de 12e staat genoteerd.
Groeten
Joost en Lot (nog een prinses erbij!)
-
Will
Sinds 4 maanden bezitter van een van de laatste series 3, [kenteken feb. '77] en vanaf dat moment besmet met het virus...
Ik denk er dan ook sterk aan om te komen, al was het maar om zoveel mogelijk over deze bijzondere auto's te weten te komen en om goeie en waardevolle tips en goed advies te vergaren van de mensen die volgens mij elk schroefje en boutje van de Fulvia kennen.
Het is voor mij vanuit Friesland echter wel bijna 3 uren rijden als ik me aan de in Nederland geldende maximumsnelheid van 120 km/u wil houden...
Neem aan dat we België ingaan en daar een o.a een vette zak frites halen en een pintje pakken, maar is er daarnaast een soort van programmaatje?
Oant sjen..?
Will
-
johan
Welkom Will,
Wij zijn in het bezit van een fulvia '76 en zoals Huib het zo mooi zegt ... rijdt als de brandweer
).
Ook al is het een eindje rijden zo'n fulvia meeting is onvergetelijk, en geloof me in België zijn niet alleen de vette frieten zalig, rijden zonder flitspalen en oom agent ligt meestal in bed
(in Wallonië dan toch)
vgr
Johan &Santina
Wij zijn in het bezit van een fulvia '76 en zoals Huib het zo mooi zegt ... rijdt als de brandweer
Ook al is het een eindje rijden zo'n fulvia meeting is onvergetelijk, en geloof me in België zijn niet alleen de vette frieten zalig, rijden zonder flitspalen en oom agent ligt meestal in bed
vgr
Johan &Santina
-
Peter Coolsma
Zonder flitspalen...? Nou ja, ze verstoppen ze in aanhangwagens, vuilnisbakken en kliko's langs de weg. Ik ben eens gelapt voor E160,- bij Wuustwezel, op een B-weg. Hoe hard ik wel niet reed? 81 i.p.v. 70. Onderschat de graaizucht van justitie daar niet. Ik rij niet gauw meer te hard in d'n Bels.