Kuipje's

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Jasper

Kuipje's

Unread post by Jasper »

Hallo allemaal,

Tijd om het forum weer eens lekker wakker te schudden....

Ik zag op marktplaats 2 montecarlo-stoeltje's te koop staan en dacht:: dat ontbreekt er toch maar weer mooi aan aan mijn Fulvia'tje!

Een mooie kans om hier even wat rond te bazuinen over mijn wensen. ;-)

Wie kan mij vertellen of er veel van die stoeltje's in omloop zijn en wat ze in welke staat van dienst waard zijn?

Ik heb geinformeerd over de prijs voor het opknappen van de stoelen die op "mp" te koop staan en dat komt uit op zo'n € 300,- per stoeltje.

Aangezien ik het totaal wel wat overdereven aan de prijs vind plaats ik dit toppic.

Wie o wie weet raad?

Jasper.
william vd Sman

Re: Kuipje's

Unread post by william vd Sman »

Ik kan er als HF eigenaar mischien wel wat over zeggen. De stoeltjes zoals aangeboden zijn afkomstig uit een Montecarlo. Dit zijn in de basis dezelfde stoelen als in de SII HF1600. Een zeldzame auto. In totaal zijn er van de montecarlo en 1600HF iets meer dan 10000 exemplaren gebouwd. Dit afgezet tegen een aantal van ruim 80000 SII en SIII coupe's in totaal. Voor deze mooie en goede kuipstoelen, ga er maar eens inzitten en vergelijk ze met een gewone SII stoel, moet eenvoudig weg in de buidel getast worden. Er is weinig aanbod. De SI HF stoelen zijn nog veel zeldzamer en duurder.
Marco

Unread post by Marco »

Als huidige eigenaar van de aangeboden stoeltjes kan ik alleen maar zeggen: kopen die handel! De stoeltjes zijn het inderdaad waard!
En voor wat betreft het bekleden ervan heb ik een beduidend goedkoper adresje ..........

Groeten,
Marco
koos

Unread post by koos »

En de steunen waarmee het op de vloer bevestigd wordt heb ik nieuw nog liggen,en niet voor de idiote prijzen zoals op ebay
Marco

Unread post by Marco »

Koos,

Heel interessant! Wat vraag je er voor? Of anders : marco@wellpack.nl .........

Groeten,
Marco
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”