Hi ,
Vorige week had ik last met lucht die mee kwam met de benzine . ( fulvia 1600 Zagato )
Via een externe bron benzine gegeven en ik dacht dat het probleem voorbij was .
Nu blijkt dat zelfs zonder luchtbellen de wagen blijft pruttelen .
De wagen start maar rijd niet zoals het hoort .
Hij heeft niet zijn volle kracht en het lijkt alsof de motor inhoud . Ook de trillingen zijn heviger en de wagen schud . ik heb de ontsteking nagezien en alle kaarsen hebben voldoende spark .
Hulp en tips welkom
Nog steeds gepruttel
Re: Nog steeds gepruttel
Bij het makkelijkste beginnen:
1 compressie meten
2 ontsteking nazien (dweilhoek, voorontsteking, vervroeging, condensator)
3 carburateurs nazien
1 compressie meten
2 ontsteking nazien (dweilhoek, voorontsteking, vervroeging, condensator)
3 carburateurs nazien
Re: Nog steeds gepruttel
Alles gecontroleerd en ok bevonden .
Maar ik heb gezien dat de retour van de carbu die de benzine terug naar de tank stuurt veel lucht mee stuurt . Als ik een externe benzine bron aansluit gaat de retour benzine naar de tank van de auto en niet naar de externe bak en dan heb ik dat probleem niet . Dus de lucht die naar de carbu komt is ofkomstig van de retour van de carbu die lucht in de tank spuit .
Is het normaal dat de carbu lucht afgeeft naar de retour ? zoniet wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
Bedankt bij voorbaat .
Anton
Maar ik heb gezien dat de retour van de carbu die de benzine terug naar de tank stuurt veel lucht mee stuurt . Als ik een externe benzine bron aansluit gaat de retour benzine naar de tank van de auto en niet naar de externe bak en dan heb ik dat probleem niet . Dus de lucht die naar de carbu komt is ofkomstig van de retour van de carbu die lucht in de tank spuit .
Is het normaal dat de carbu lucht afgeeft naar de retour ? zoniet wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
Bedankt bij voorbaat .
Anton