Richtingwijzers.......
Richtingwijzers.......
Graag wilde ik van jullie weten hoe het "probleem" wordt opgelost van de richtingwijzers na het verwijderen van de voorbumper (serie 2).
De richtingwijzers die in de bumper zitten zijn volgens mij niet bruikbaar voor dit grapje?
Graag hoor ik jullie reactie's
Alvast dank,
Jasper.
De richtingwijzers die in de bumper zitten zijn volgens mij niet bruikbaar voor dit grapje?
Graag hoor ik jullie reactie's
Alvast dank,
Jasper.
Re: Richtingwijzers.......
Nee, die zijn niet bruikbaar. Ik heb zelf twee heel goedkope wijzertjes gekocht, die op een stripje metaal geschroeft, en dat stripje vastgeklemd aan de carrosserie. Ik wilde liever niet boren in het plaatwerk, om roest te voorkomen, en de boel origineel te laten, zodat je het onzichtbaar kunt herstellen. Werkt goed, en ziet er aardig uit. Ik kijk even of ik een foto heb, dan mail ik 'em naar je, en anders maak ik die wel even.
O ja, vergeet niet een oplossing te bedenken voor je kentekenplaatverlichting achter, is een APKpunt
Een foto zou erg mooi zijn Bob.
Voor achter heb ik al Carello verlichting gekocht zoals het hoort.
Zouden die knipperlichten voor ook afkeur apk zijn als ik ze er helemaal niet opzet?
Dank,
Jasper.
Voor achter heb ik al Carello verlichting gekocht zoals het hoort.
Zouden die knipperlichten voor ook afkeur apk zijn als ik ze er helemaal niet opzet?
Dank,
Jasper.
Hoi Koos,
Dus zoals bij een serie 1 Coupe mag het wel?, maar bij een 2 of 3e serie mag het dus niet ?
Knipperlicht zit bji serie 1 op de hoek en bij 2/3 aan zijkant mag niet?
Gr,
Joop
Dus zoals bij een serie 1 Coupe mag het wel?, maar bij een 2 of 3e serie mag het dus niet ?
Knipperlicht zit bji serie 1 op de hoek en bij 2/3 aan zijkant mag niet?
Gr,
Joop
Klopt, de richtingaanwijzer bij de serie 1 is ook wit aan de voorkant.
Het valt me op dat de serie 2 en 3 oranje lampen in de bumper hebben, maar zodra de bumper vervalt zijn de lampen meestal wit.
Wat is hier het idee achter?
Jasper.
Het valt me op dat de serie 2 en 3 oranje lampen in de bumper hebben, maar zodra de bumper vervalt zijn de lampen meestal wit.
Wat is hier het idee achter?
Jasper.
Hier is geen idee achter, volgens mij. Je ziet verschillende kleuren door elkaar, maar er moet aan de voorkant van de auto een knipperlicht zitten. De zijkant is niet eens verplicht volgens mij, maar dat doet er niet echt toe. Op de eerste serie zitten ze op de hoek, dus op de voor- én zijkant tegelijk, op de tweede serie moet je knutselen als je de bumper eraf haalt, maar dat is niet zo moeilijk. Ik mail zometeen de foto's, kon na de verhuizing ineens het kabeltje van de camera niet vinden!
het verschil in kleurloze en oranje glaasjes zit hem volgens mij of de auto wel of niet geimporteerd is geworden.
mijn 3e serie coupe heeft kleurloze glaasjes en de auto is een Italie import.
flip
mijn 3e serie coupe heeft kleurloze glaasjes en de auto is een Italie import.
flip
Achter en opzij is oranje verplicht.
Voor mag je kiezen, zowel oranje als wit is goed.
Voor mag je kiezen, zowel oranje als wit is goed.