Definitief geen nieuwe Fulvia
Re: Definitief geen nieuwe Fulvia
Ach. Ze denken daar alleen nog maar aan geld. Niet aan mooie dingen. Een beetje zoals mijn werkgever eigenlijk...
Daarom is ie jouw werkgever en niet jouw werknemer.
Helaas.
Helaas.
*verslikt zich volledig in zijn koffie*
Watte, Lancia moet weeral wijken? Sjeezes. En dan nog gepasseerd worden omdat Alfa zonodig ook een romantische rentree moet maken met hun Junior.
Hoe kan het nu ooit goedkomen met Lancia?
Dit is toch het zoveelste bewijs dat de Fiat-top NIET Lancia-minded is.
Als ze het kwijt willen, waarom verkopen ze het dan niet meteen? Ipv, het totaal leeg te melken en dan voor dood achter te laten.
Maar ach, het project is al meer goed en afgekeurd dan ik met mijn ogen heb geknipperd, dus ik ga er vandaag geen grijze haren van krijgen.
't Blijft anderzijds wel een triestig sprookje.
Watte, Lancia moet weeral wijken? Sjeezes. En dan nog gepasseerd worden omdat Alfa zonodig ook een romantische rentree moet maken met hun Junior.
Hoe kan het nu ooit goedkomen met Lancia?
Dit is toch het zoveelste bewijs dat de Fiat-top NIET Lancia-minded is.
Als ze het kwijt willen, waarom verkopen ze het dan niet meteen? Ipv, het totaal leeg te melken en dan voor dood achter te laten.
Maar ach, het project is al meer goed en afgekeurd dan ik met mijn ogen heb geknipperd, dus ik ga er vandaag geen grijze haren van krijgen.
't Blijft anderzijds wel een triestig sprookje.
Prima toch. Met de moderne technologie gaat het toch niet goed komen
De enige echte hebben we allemaal al. Extra zuinig er op wezen.
De enige echte hebben we allemaal al. Extra zuinig er op wezen.
Ik vind het wel jammer, maar ik vind ook het ouwe spul leuker. Hoewel ik nog moet zien of het allemaal waar is, want dat autointernationaal.nl vind ik niet bepaald een betrouwbare bron. Wanneer ze ergens iets opvangen, roepen ze het meteen rond, zonder navraag. Ze hebben de afgelopen twee-drie jaar alles al geroepen over de Fulvia (terwijl ze hem steeds Fulvietta noemen) dus dat kan nog tien keer veranderen. Bovendien zit Fiat weer in de lift, en komt er dan misschien geld vrij voor Lancia, wie weet. We zien het wel, voorlopig zou ik een nieuwe Fulvia toch niet kunnen betalen.
Tja
't Maakt wel een punt natuurlijk.
En toch zie ik liever dat het met mijn geliefkoosde automerk het voor de wind gaat.
Anderzijds zijn Hispano-Suiza, Bizzarini, Abarth, ... geweldige ikonen waar ook geen moderne opvolging voor is.
Voorlopig blijven we toch nog bij de good old Fulvia.
't Maakt wel een punt natuurlijk.
En toch zie ik liever dat het met mijn geliefkoosde automerk het voor de wind gaat.
Anderzijds zijn Hispano-Suiza, Bizzarini, Abarth, ... geweldige ikonen waar ook geen moderne opvolging voor is.
Voorlopig blijven we toch nog bij de good old Fulvia.