Lancisti,
wie kan mij zeggen of de ventilator die bevestigd is aan de hoedenplank destijds een originele accessoire en/of een optie was. In mijn Flavia is deze niet gemonteerd maar ik zie deze wel bij andere auto's van hetzelfde type.
groetjes
Gunther
ventilator hoedenplank Flavia coupe
Re: ventilator hoedenplank Flavia coupe
In het Lancia onderdelenboek staat hij in Tavola 64A vermeld als zijnde gemonteerd vanaf type 815.330 dat is de coupe 1800 die in 1963 uitkwam.
Bert
Bert
Bedankt Bert! U heeft gelijk, ik zie nu in de kofferruimte dat er ook eentje moet gezeten hebben.
Beste Gunther,
Het ligt nog iets genuanceerder: De Flavia Coupé 1.8 in de eerste versie (1963-1966), herkenbaar aan de lintsnelheidsmeter, heeft geen ventilator in de hoedenplank. De eerste restyling, herkenbaar aan de ronde tellers en een ècht houten dashboard met daain een klokje, had wel de ventilator in de hoedenplank.
Mijn Flavia uit 1964 heeft dus ook geen ventilator...
Met vriendelijke groeten, Oskar Janssen.
Het ligt nog iets genuanceerder: De Flavia Coupé 1.8 in de eerste versie (1963-1966), herkenbaar aan de lintsnelheidsmeter, heeft geen ventilator in de hoedenplank. De eerste restyling, herkenbaar aan de ronde tellers en een ècht houten dashboard met daain een klokje, had wel de ventilator in de hoedenplank.
Mijn Flavia uit 1964 heeft dus ook geen ventilator...
Met vriendelijke groeten, Oskar Janssen.