Lancia 100 jaar (foto's)

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Lolke

Lancia 100 jaar (foto's)

Unread post by Lolke »

We zijn weer terug uit Italie en hierbij de eerste foto's van gisteren.
Het was echt fantastisch om zoveel Lancia's op zo'n mooi plein te zien. Wij hebben niet meegedaan met het officiele programma, maar mochten gelukkig wel op het plein staan.

foto's: http://www.italsport.nl/gallery/main.ph ... =x75478213
Ramon

Re: Lancia 100 jaar (foto's)

Unread post by Ramon »

mooi Lolke!! jammer dat ik er niet bij kon zijn... bedankt dat je in ieder geval snel foto online hebt staan

ik zag Koos ook staan!

groet,

Ramon
Lolke

Unread post by Lolke »

Hoi Ramon,
Ik heb Koos nog even gesproken in Turijn. Hij was iig erg te spreken over het programma en het hotel.

PS: Heb jij toevallig nog ergens de foto's die jij in het voorjaar van onze fulvia's gemaakt hebt?
lucas

Unread post by lucas »

Hoi,

De link doet het niet(meer) ?

Ik zou graag de fotoos bekijken.

Lucas
Ard

Unread post by Ard »

Bij mij doet hij het nog, ook de tweede regel meekopieren...

Als je alleen http://www.italsport.nl intikt, dan krijg ik ook een melding dat hij het niet doet, maar als je gewoon de hele link kopieerd moet het goedkomen...

Ik heb me er wel mee vermaakt, mooie fotos!

Groeten Ard
henk

Unread post by henk »

Lolke bedankt dat wij, ik, ook mee kunnen genieten van al dat moois, wat een geschiedenis en wat een varieteit aan modellen, T-henk-S
Ramon

Unread post by Ramon »

ja!! sorry
ik mail ze asap!! (dat hadden we beloofd)

groet,

Ramon
Sjoerd

Unread post by Sjoerd »

Mooie foto's, ik dacht ook dat de link niet goed was, maar de site is envoudigweg niet geschikt voor Mozilla Firefox. Met Explorer werkt-ie prima.
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Waaw

Zeer mooie foto's. Toen wij er aan kwamen was de Piazza San Carlo al volgestroomd met kijklustigen, dus meer moeite voor mooie plaatjes moeten doen.

Een allegaartje van nationaliteiten: NieuwZeelanders, Japanners, Amerikanen, Zuid-Afrikanen, Australiers, alle vormen van Europeanen. Schitterend was het.

Henri en Meral waren er niet bij? Althans niet gezien, het fulviaatje wel?! Wel babbeltje met Koos gemaakt op het zonovergoten plein. Een mooie dag was het.

Verder nog erg genoten van de stad, de culinaire geneugten en de cultuur.

Bart
Lolke

Unread post by Lolke »

Henri en Meral waren er ook. Ik mag best af en toe hun fulvia lenen, maar helemaal naar Italie? :)

De link was idd een beetje lang. Voor italsport.nl is nog geen inhoud. Vanaf www.Italsport.nl/gallery kun je er ook komen.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”