hoi,bij deze mischien een rare vraag.
dit jaar is de vakantie gepland en besproken in italie.
nu kan ik het niet laten om in die 3 wkn ergens te gaan kijken.
nu is mijn gedachte o.a. gevallen om eens te kijken naar onderdelen voor mijn 1e serie fulvia.
wie kan mij een aantal tips geven met plaatsnaam in noord italie?
het vakantie adres is in zuid tirol net over de grens bij st. lorenzen.
nu is het ook wel mogelijk om voor iemand te kijken ,alleen niet met z'n allen te gelijk,er zit al een sleurhut achter de auto er kunnen dus geen grote delen mee.
groeten bert
italiaanse sloperijen
Re: italiaanse sloperijen
Hoi Bert,
Ik zou zeggen ga daar gewoon eens een dagje in de buurt rondrijden dan zie je vanzelf wel sloperijen....
zelf doe ik dait vanuit zuid frankrijk en rijdt ik naar de grens (richting Monaco etc, etc....) en dan is het verder een kwestie van je ogen goed de kost geven, zelf ga ik dan het achterland in en dat resulteerd
regelmatig in leuke sloperen.
Succes,
Joop
Ik zou zeggen ga daar gewoon eens een dagje in de buurt rondrijden dan zie je vanzelf wel sloperijen....
zelf doe ik dait vanuit zuid frankrijk en rijdt ik naar de grens (richting Monaco etc, etc....) en dan is het verder een kwestie van je ogen goed de kost geven, zelf ga ik dan het achterland in en dat resulteerd
regelmatig in leuke sloperen.
Succes,
Joop
Hi Bert, ook ik had deze illusie een jaar of 10 geleden, en ben met een vriend voor 2 weken vertrokken naar Noord Italie, (omgeving Trento, Brescia, Milaan en Mantova) in de hoop bruikbare onderdelen tegen te komen voor Fulvia's en/of Gamma's. We hebben goed gezocht, veel sloperijen hebben we gezien, veel mensen leren kennen, maar helaas alle autokerkhoven die wij daar tegen kwamen waren al volledig uitgekamt en leeggeplukt. Hier en daar nog wat resten van Fulvia Berlina's en wat Beta's veel verdwaalde Alfa's en Fiat's maar dan had je het echt gehad.
Toch had het wel iets, in de smorrende hitte, uitgerust met wat karig gereedschap, gebrekkig Italiaans en een literfles Aqua minerale de man, op zoek naar het geluk. Wij waren weer een ervaring rijker, helaas geen onderdelen mee naar huis, wel twee gebruinde koppen en veel interessante foto's van oude gestapelde Italiaanse dames, die het leven moe waren maar wel ooit ''decenia geleden'' in de regio het wegennet sierden.
Sterkte
Carlo
Toch had het wel iets, in de smorrende hitte, uitgerust met wat karig gereedschap, gebrekkig Italiaans en een literfles Aqua minerale de man, op zoek naar het geluk. Wij waren weer een ervaring rijker, helaas geen onderdelen mee naar huis, wel twee gebruinde koppen en veel interessante foto's van oude gestapelde Italiaanse dames, die het leven moe waren maar wel ooit ''decenia geleden'' in de regio het wegennet sierden.
Sterkte
Carlo
Hoi Carlo,
Zelf bezoek ik nu al 6/7 jaar italiaanse sloperijen, en ik moet zeggen dat als je goed zoekt best wel wat kan vinden. Overigens moet ik je inderdaad wel zeggen dat je veel meer Alfa's en Fiat's vindt dan Lancia's maar dat is een questie van zoeken.
Ik vertrek vandaag weer richting het zuiden en ben benieuwd wat we weer tegen gaan komen.
Gr, Joop
Zelf bezoek ik nu al 6/7 jaar italiaanse sloperijen, en ik moet zeggen dat als je goed zoekt best wel wat kan vinden. Overigens moet ik je inderdaad wel zeggen dat je veel meer Alfa's en Fiat's vindt dan Lancia's maar dat is een questie van zoeken.
Ik vertrek vandaag weer richting het zuiden en ben benieuwd wat we weer tegen gaan komen.
Gr, Joop
Joop
Je kunt helemaal niet vertrekken want je zou voor mij nog wat dingen opsnorren
Je kunt helemaal niet vertrekken want je zou voor mij nog wat dingen opsnorren
En je zou mij nog een mailtje sturen met het juiste telnr.
Dus...................
Dus...................

Ben al wel vertrokken, enne die dingen heb ik zelf helaas niet in Breda, maar misschien wel in de andere loods in het noorden des lands...... ik hou de je op de hoogte
Joop
Joop