circuitdag Zandvoort 23-april 2006
circuitdag Zandvoort 23-april 2006
Het weer zat niet mee voor de circuitbehoeftige Lanciaclubleden. Al tijdens de eerste (snelle) S2 sessie besloot Pluvius dat het genoeg was met de herrie. Na 6 ronden die al onderbroken werden door olie op de baan veroorzaakt door een opgeblazen BMW kwamen de eerste spetters op de voorruit van mijn Fulvia HF. De 6 ronden waren wel heel gaaf! De circuit preparatie heeft zijn vruchten afgeworpen.
Zie foto's van die dag op www.turn-1.nl Ik sta op foto 259.
Zie foto's van die dag op www.turn-1.nl Ik sta op foto 259.
Re: circuitdag Zandvoort 23-april 2006
William, erg mooie Fulvia. Helaas verhinderde het weer een blik onder de motorkap. Nu ja, volgende keer beter.
Hoe veel weegt zo'n 1.2HF en hoeveel pk heeft ie?
Gr-P
Hoe veel weegt zo'n 1.2HF en hoeveel pk heeft ie?
Gr-P
Zandvoort 23-april 2006 + FFF dag!
http://www.turn-1.nl/pics/CS_23_04_06/c ... _april.htm
Zo dan?
iZie Pagina 3, Rij 5, kolom 3... Voor de 1.2 HF
Veel andere plaatjes zijn trouwens ook de moeite van het bekijken waard!
Groeten, Arjan
PS: op deze plaats nog even een compliment voor organisatie van de FFF dag in het Spoorwegmuseum in Utrecht! Een magistrale opzet!
Heren bedankt nogmaals!
Zo dan?
iZie Pagina 3, Rij 5, kolom 3... Voor de 1.2 HF
Veel andere plaatjes zijn trouwens ook de moeite van het bekijken waard!
Groeten, Arjan
PS: op deze plaats nog even een compliment voor organisatie van de FFF dag in het Spoorwegmuseum in Utrecht! Een magistrale opzet!
Heren bedankt nogmaals!
www.autofotos.nl werkt als een beer! Er staan nu ook plaatjes van die dag op www.racefotos.nl
Weer zoeken op circuitspecial 23-4-2006 en S2.
Pieter, een HF1.2 weegt 825 kilo bij 88 Pk. Een 1.3 weegt evenveel maar heeft 101 Pk. Mijn HF heeft 81 Pk gemeten aan de wielen. Gemeten op de rollenbank van Ruud Fredriks in Goes.
Weer zoeken op circuitspecial 23-4-2006 en S2.
Pieter, een HF1.2 weegt 825 kilo bij 88 Pk. Een 1.3 weegt evenveel maar heeft 101 Pk. Mijn HF heeft 81 Pk gemeten aan de wielen. Gemeten op de rollenbank van Ruud Fredriks in Goes.
ik ben gespint
(in de regen...en niet de enige...)
maar de fulvia rijdt weer als een tiet!
gr,
Ramon

maar de fulvia rijdt weer als een tiet!
gr,
Ramon
William, ik heb nog een mooie foto van jou in de Hugenholtz. Als je 'm wilt moet je effe je mailadres doorgeven.
Groet, Pieter
Groet, Pieter