2e Vlaams-Nederlandse Fulvia Meeting

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bart Verbeek

2e Vlaams-Nederlandse Fulvia Meeting

Unread post by Bart Verbeek »

Beste Fulvia-vrienden

Zaterdag 26 augustus zal de 2e Vlaams Nederlandse Fulvia meeting plaatsvinden. Voor de deelnemers van vorig jaar behoeft dit geen uitleg meer, de anderen moeten weten dat het een gigantisch gat in hun Fulvia-cultuur zal zijn indien ze ook dit jaar niet meerijden.

Vertrek zal weer plaatsvinden aan het Casa-Fulvia-Atelier van Huib waar we starten met een stevig Vlaamsch ontbijt. Aankomst proberen we terug in Den Heybaert (Loenhout) te houden.

Ook dit jaar zullen Huib en ik zorgen voor een stevige rit doorspekt met smeuïge anekdotes, prachtige stukken ongerepte asfalt en kasseiwegen aan beide kanten van de Belgisch-Nederlandse grens en op algemene aanvraag de niet te versmaden ‘Bobbejaanland-route’.

Tijdens de middagpauze, is er mogelijkheid zat om wat dubbele onderdeeltjes uit te wisselen, elkaars fotoboeken door te bladeren en tijd om flink bij te kletsen met een frisse pint.

Dus, kras deze datum al in al je agenda’s. Vertel je baas dat je dat weekend wordt geopereerd aan een kwaadaardige tumor, dus absoluut onbereikbaar zal zijn. Verzet reeds bestaande afspraken en vooral hou het forum in de gaten voor meer nieuws.

Wordt vervolgd

Huib en Bart
Peter Coolsma

Re: 2e Vlaams-Nederlandse Fulvia Meeting

Unread post by Peter Coolsma »

Leuk! Zal proberen niet weer in een maffioos Oostblok-land te zitten tijdens de meeting, zoals vorig jaar... Hoop wel dat ik niet nog 's kennis maak met de Vlaamse arm der Wet; er hangt me op dit moment een nog door de Antwerpse rechter vast te stellen boete van maximaal E1375,- boven het hoofd. Nee, ik heb niet iemand half-doodgereden, hem schaterend hard uitgelachen en er daarna nog 's een paar keer overheen geragd om het karwei af te maken; ik reed gewoon 11 p/u te snel. That's all.

O shit, dat was meteen mijn smeuiige anecdote...

:-)
vxbob

Unread post by vxbob »

Verleden week stemde de Belgische regering het nieuwe verkeersboetesysteem goed. Alles wordt nu een beetje logischer.
De super hoge boetes worden naar beneden afgezwakt. Gevaarlijke handelingen - GSM telefoneren bvb - worden dan weer duurder.
Vroeger werden de snelheidsbeperkingen gewoonweg aan de laars gelapt. Raar of zelden controles en bijna nooit flikken in de buurt. Deze tijd is voorbij.
Zag onlangs een onopvallend aanhangwagentje langs de weg staan.... In mijn spiegel merkte ik een cameraa'tje ingewerkt in het wagentje. Tja, dan heb je prijs natuurlijk.
Moge dit een magere troost zijn voor Peter....
johan

Unread post by johan »

tumor of niet wij zullen er opnieuw bij zijn want het was vorig jaar een echt succes die ik niet wil missen !
nu al een dikke bedankt voor de mensen die het inrichten.
groeten uit Gent
Johan
walter de buck

Unread post by walter de buck »

huib en bart,
zoals vorig jaar mooie dag,goede organisatie"de ollanders en belzen kennen er wat van"
als ik niet in afrika ben(is er altijd zonnig weer en.....)kom ik beslist langs niet te missen!
walter
Ron Linssen

Unread post by Ron Linssen »

Ik hoop dat ik dit jaar wel mee kan doen met de rit. De restauratie zal dan wel nog niet geheel voltooid zijn, maar met een beetjes geluk en minder tegenslagen voor wat betreft de restauratie, hoop ik ook aanwezig te zijn.

Groetjes Ron.
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

En anders kom je gewoon zonder Fulvia, ook leuk, toch?
Joop Stevens

Unread post by Joop Stevens »

Als dat mag dan kan ik ook wel mee......we rijden tenslote ook nog een andere italiaan......
Ron Linssen

Unread post by Ron Linssen »

Daar zit wat in. Als het geen must is om met een Fulvia te komen, is het altijd leuk om andere rijdende Fulvia's te zien en andere enthousiastelingen te ontmoeten.

Tot dan,

Groetjes Ron.
Ramon veelo

Unread post by Ramon veelo »

..is er al wat meer bekend over deze tweede meeting?

groet,

Ramon
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”