Beste,
Heb gisteren een Fulvia Cabriolet gevonden.....wie o wie kan mij hier meer over vertellen, auto staat
al heel erg lang stil....en het zou een import zijn uit USA...maar het is een 2e serie Coupe.
Dak is niet helemaal weg, de deur valt nl nog precies in zijn sponing....het ziet er nl uit als bij een
Oude 2Cv....., achteruit is nl ook niet aanwezig.
Wie kan mij hier meer over vertellen......
Alvast bedankt,
Joop
Fulvia Cabriolet info gezocht......
Re: Fulvia Cabriolet info gezocht......
Geen info verder, ik heb alleen ooit eens deze foto's aangetroffen. Ik vermoed dat het een ombouw is door één van de vele kleine Italiaanse carrosseriebedrijfjes.

Oeps, verkeerde foto's... Huib, kun je dit herstellen?
Dit zijn de goede:

Dit zijn de goede:

http://www.alma.it/vanzettip/Fulvia/eng ... lders.html
Op de site van Pierro Vanzetti staat meer info over deze variant. Carrozzeria autorizzata Fiat/Lancia Mario Bravi uit Rome is de bouwer.
Op de site van Pierro Vanzetti staat meer info over deze variant. Carrozzeria autorizzata Fiat/Lancia Mario Bravi uit Rome is de bouwer.
Beste Erwin,
Bedankt voor de foto's...nu is de carrosserie van de Coupe ook rood, alleen heeft de mijne een
wit en serie 2 interieur, daarbij is er ook verschil mbt tot zijruittjes welke er in zitten. Ook is er geen
verbinding tussen Links en rechts achter boven de achteruit aanwezig.
Zou het dan een Ollandse eigenbouw gaan of????
Groeten,
Joop
Bedankt voor de foto's...nu is de carrosserie van de Coupe ook rood, alleen heeft de mijne een
wit en serie 2 interieur, daarbij is er ook verschil mbt tot zijruittjes welke er in zitten. Ook is er geen
verbinding tussen Links en rechts achter boven de achteruit aanwezig.
Zou het dan een Ollandse eigenbouw gaan of????
Groeten,
Joop
Wat ik er van denk is dat iemand er zelf de zaag in heeft gezet ,kun je er ook een foto van plaatsen.
Gr koos
Gr koos
Hoi Koos,
Heb hem alleen als foto op mijn mobile, had geen camera bij me....redelijk stom....
Joop
Heb hem alleen als foto op mijn mobile, had geen camera bij me....redelijk stom....
Joop