achterscherm
achterscherm
Kan iemand mij vertellen of er een verschil zit in het achterscherm van de verschillende coupés? M.n. de achterschermen van de HF1600 tov de 1300? (Er wordt er een aangeboden op ebay http://cgi.ebay.nl/PARAFANGO-POSTERIORE ... dZViewItem)
Ik ben nog steeds op zoek, maar deze kost wel een paar euri. Heeft iemand nog een gave op een sloper zitten?
Ik ben nog steeds op zoek, maar deze kost wel een paar euri. Heeft iemand nog een gave op een sloper zitten?
Re: achterscherm
hoi welke kant zoek je?
ik heb een rechter die naar mijn mening goed bruikbaar is.maar nog van het binnenscherm gehaald moet worden.
bert
ik heb een rechter die naar mijn mening goed bruikbaar is.maar nog van het binnenscherm gehaald moet worden.
bert
De HF 2e serie heeft iets uitgeklopte wielkasten ten opzichte van een reguliere coupe (maar dit geldt weer niet voor de Monte Carlo)
J
J
de montecarlo heeft exacte carrosserie van de hf serie 2 , ook de wielkasten zijn de zelfde, allen en kleine iets ontbreek an de montecarlo , maar die vertel ik niet.
Niks te sorry! Prima! Rechtsachter heeft Joop waarschijnlijk voor me, dus dan heb ik een setje. Op wel nr kan ik je bellen?
Jaap
Jaap
Oké dat maakt het makkelijk, dan kom ik ook niet in de verleiding om een bod uit te brengen op dat achterscherm op ebay.
Jaap
Jaap
Hai Giorgio,
Ik dacht altijd dat de Monte Carlo alleen qua buitenkant van de carrosserie conform de HF was maar dat de Monte Carlo alle niet-zichtbare verstevigingen en andere kleine wijzigingen die de HF ook heeft, niet heeft. Klopt dat?
Happy motoring,
Jorn
Ik dacht altijd dat de Monte Carlo alleen qua buitenkant van de carrosserie conform de HF was maar dat de Monte Carlo alle niet-zichtbare verstevigingen en andere kleine wijzigingen die de HF ook heeft, niet heeft. Klopt dat?
Happy motoring,
Jorn
de buitenkant van de montecarlo is exate en 2 serie hf , allen en kleine iets verandert, iets klein maar belangerijk.
Veel montecarlo zijn omgebouwt naar HF, maar niemand weet deze kleine verschil, en dat is good maar ook.
giorgio
Veel montecarlo zijn omgebouwt naar HF, maar niemand weet deze kleine verschil, en dat is good maar ook.
giorgio
Hoi Giorgio,
Wat is dat verschil dan tussen Monte Carlo en 2e serie HF?
Alvast bedankt,
Joop
Wat is dat verschil dan tussen Monte Carlo en 2e serie HF?
Alvast bedankt,
Joop