STUREN

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Marco

STUREN

Unread post by Marco »

Hallo Fulvidioten,

Ik heb het camber van mijn gele paaskuiken 2e serie aan laten passen; stuurt nu echt als een scheermes tot groot verdriet van mijn vrouw. Probleem is echter dat ik een (te mooi) houten stuurtje heb, wat bij snelle bochten uit mijn handen dreigt te glippen.
Dat zou ernstig zonde zijn van mijn mooie bakkie, dus wie o wie heeft een klein stuur in de aanbieding met veel grip waar ik ook nog mijn originele claxon op kwijt kan?

Groeten uit Hoevelaken,
Marco
koos

Re: STUREN

Unread post by koos »

Kun je uitleggen wat er aan het camber veranderd is.
Gr Koos uit Tuk
Marco

Unread post by Marco »

Wishbones zijn met 10 mm verlengd, waardoor positief naar 1 graad negatief veranderde.
Peter de Wit

Unread post by Peter de Wit »

sssssstttt..... Mijns inziens nog steeds een niet toegestane ingreep volgens de rdw. Dus niemand vertellen..

Maar het rijdt wel lekker, he!!
Joop

STUREN

Unread post by Joop »

Hoi Marco,

Ben net als Koos ook wel benieuwd hoe dat is gedaan....

Joop
Marco

Unread post by Marco »

Burgerlijke ongehoorzaamheid......... Gelukkig rijd ik ook nooit te hard met dat ding ..........
Marco

Unread post by Marco »

Alhoewel mijn Chinees iets beter is, begrijp ik uit dit verhaal dat de wishbones van een Beta (welke eigenlijk, zit daar nog verschil in?) ook op 1300 Fulviaatjes gemonteerd worden. Goeie tip, maar is er iemand die daar iets meer van kan vertellen ?

Marco
Marco

Unread post by Marco »

OK, maar wie heeft er nu een stuurtje voor me?

Groet,
Marco
Arno Elert

Unread post by Arno Elert »

Goede vraag Marco, ben ook benieuwd naar het antwoord en waarvoor het nou geldt want door herziende inzichten verschillen volgens mij de wishbones van een 1e serie met die van een 2e en 3e
Geen idee, welke dan zou kunnen passen en of er dan in het “Beta” verhaal ook nog verschillen zitten.

En hoe zit het met het verhaal van Florian en Helmut,

http://www.viva-lancia.com/fulvia/florian/wishbones.htm
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”