transport uit italie
transport uit italie
Goedemorgen, weet iemand een addres om en fulvia uit Italie te laten ophalen?ik zoek iemand met en gedekt aananger.
Bedankt
Giorgio
Bedankt
Giorgio
Re: transport uit italie
Giorgio
Wat is er mooier dan met een plastic zak met tandenborstel naar Italie vliegen en met een bella macchina terug te rijden?
Langs het Como meer. Over de oude (de hele oude dus) Gottard.
En natuurlijk wat dozen vino, prosciutto, formaggio en salame achter in.
Ik ga wel mee.
Huib
Wat is er mooier dan met een plastic zak met tandenborstel naar Italie vliegen en met een bella macchina terug te rijden?
Langs het Como meer. Over de oude (de hele oude dus) Gottard.
En natuurlijk wat dozen vino, prosciutto, formaggio en salame achter in.
Ik ga wel mee.
Huib
Het zou fantastick zijn maar , met een Fanalone gruppo 4, met dellorto 48 en circuit afstelling word toch betje kostbaar 4 km per liter, en ook en betje zwaar.
groten
Giorgio
groten
Giorgio
Jongens, stap nou gewoon in dat vliegtuig,
niet zeuren lekker gassen!!
Er is toch niets mooiers te bedenken.
niet zeuren lekker gassen!!
Er is toch niets mooiers te bedenken.
Giorgio,
ik ga in mei naar de Mille Miglia.
Ik wil je wel matsen en wil je auto wel terug rijden. Voor het plezier wil ik ook nog wel de 1/2 van de benzine betalen: rijdt ie 1op 8
qua kosten.
Voor Huib wil ik wel een paar dozen wijn, salami en andere lekkere dingen meenemen met een beetje opslag natuurlijk zodat de Fulvia uiteindelijk 1 op12 rijdt: normaal verbruik voor een Fulvia.
Ik hoor het wel!
groet,
Henri
ik ga in mei naar de Mille Miglia.
Ik wil je wel matsen en wil je auto wel terug rijden. Voor het plezier wil ik ook nog wel de 1/2 van de benzine betalen: rijdt ie 1op 8

Voor Huib wil ik wel een paar dozen wijn, salami en andere lekkere dingen meenemen met een beetje opslag natuurlijk zodat de Fulvia uiteindelijk 1 op12 rijdt: normaal verbruik voor een Fulvia.
Ik hoor het wel!
groet,
Henri
Giorgio,
Ik weet niet of het nu nog gaat maar een paar jaar terug reden de rijders van de Volvo/Mitsubishi fabrieken uit Born terugkomend uit Italie wel eens een Alfa Bertone mee voor een kennis voor een vrij schappelijke prijs. Mijn laatste contact werkt er echter niet meer maar in een dergelijke hoek is meestal wel wat te regelen.
Aankoop is helemaal rond? zien we haar op de 3e FFF dag?
Groet,
Jorn
Ik weet niet of het nu nog gaat maar een paar jaar terug reden de rijders van de Volvo/Mitsubishi fabrieken uit Born terugkomend uit Italie wel eens een Alfa Bertone mee voor een kennis voor een vrij schappelijke prijs. Mijn laatste contact werkt er echter niet meer maar in een dergelijke hoek is meestal wel wat te regelen.
Aankoop is helemaal rond? zien we haar op de 3e FFF dag?
Groet,
Jorn