Wat een vies woord eigenlijk... Maar iedereen die een folder/manual/werkplaatshandboek-tic heeft moet op zaterdag a.s. richting - komt-ie weer - Vught. Zie: automotiveliterature.nl. Ben er nog nooit heen geweest omdat ik meestal moet werken op zaterdag, dit jaar heb ik mazzel. Het schijnt de moeite waard te zijn! Wordt twee keer per jaar gehouden.
Ik blijf namelijk dapper zoeken naar een Fulvia Coupe 1.3S handleiding uit 1969, in Duits of Engels, zonder ezelsoren. Ik heb de tijd... Ooit lukt het...
Vught
Re: Vught
Niemand geweest vandaag...? Groot gelijk! Waardeloos. Gelukkig was ik op weg naar Keulen voor de Hopper-tentoonstelling (nee, da's geen automerk) dus het was voor mij slechts een onderbreking van de reis. Op een beetje oldtimerbeurs vind je veel meer dan hier bij elkaar stond.
Hopper was geweldig. Mocht ook wel na een uur en drie kwartier blauwbekken in de rij... Ook zien? Kan alleen morgen (zondag 9) nog! Wees vroeg! Museum Ludwig, naast de Dom en het station. Waarschijnlijk de laatste kans van je leven om alle grote Hoppers bij elkaar te zien, inclusief Nighthawks! Jammer was dat "Gas" er niet bij hing - het meest desolate tankstation dat ooit geschilderd werd...
Hopper was geweldig. Mocht ook wel na een uur en drie kwartier blauwbekken in de rij... Ook zien? Kan alleen morgen (zondag 9) nog! Wees vroeg! Museum Ludwig, naast de Dom en het station. Waarschijnlijk de laatste kans van je leven om alle grote Hoppers bij elkaar te zien, inclusief Nighthawks! Jammer was dat "Gas" er niet bij hing - het meest desolate tankstation dat ooit geschilderd werd...
Re: Vught
Hier al eens gekeken?:
http://www.books4cars.com/result1.htm?i ... ake=Lancia
Verkoopt geen originele oude instructieboekjes, maar wel heel acceptabele reprints.
Mijn exemplaar covert de modellen 818.130/131; 330/331; 360/361; 362/363; 340/341 (in het Engels!)
Jan
http://www.books4cars.com/result1.htm?i ... ake=Lancia
Verkoopt geen originele oude instructieboekjes, maar wel heel acceptabele reprints.
Mijn exemplaar covert de modellen 818.130/131; 330/331; 360/361; 362/363; 340/341 (in het Engels!)
Jan