Buitenspiegel S2 Coupé

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Cuno

Buitenspiegel S2 Coupé

Unread post by Cuno »

Hoi,

Ik ben opzoek naar een origineel buitenspiegeltje voor m'n koepeke.
De spiegel die ik er nu op heb zitten daar zie ik alleen wat in als ik met m'n
hoofd buitenboord ga hangen (hij zit er nog aan).
Maar met de winter voor de deur lijkt me dit toch wel wat koud. Als iemand
van jullie er nog één heeft liggen dan hoor (lees) ik 't wel.

Cuno
Marco

Re: Buitenspiegel S2 Coupé

Unread post by Marco »

Cunootjoo,

Wat zit er nog aan? Je hoofd of de spiegel?

Ik heb opdracht gekregen van Chris P. om een Sebring spiegel te monteren..... past beter bij mijn kuiken.
Kun jij je ouwe spiegel van me terug krijgen. Ideetje ?

Marco
cuno

Unread post by cuno »

Lelukke Luilebal,

Mits niemand via dit forum een origineel spiegeltje in de aanbieding heeft lijkt me dat wel een goed plan.
Wat doe je trouwens met de oude zittingen (voorstoelen) als je ze niet meer wil hebben, dan kan ik ze wel gebruiken.
"What the hell" is een sebring spiegel, ken wel de Maserati Sebring maar sebring spiegel. Is dat zo'n spiegel
die voor, langs de motorkap komt zoals bij de serie 1 het geval is.

Fotoootje van Maserati Sebring, ook niet lelijk
http://www.maserati.org.au/images/Maser ... g_wsc1.jpg
Marco

Unread post by Marco »

Leuk autootje, spiegel is ook mooi. Denk dat het zoiets is ...................lelecut.
Groeten,
Marco
Peter

Unread post by Peter »

Dit is een 'sebring' spiegeltje. Wordt gemaakt door vitaloni. Niet speciaal fulvia, dus moet betaalbaar te vinden zijn.

Image
elentinos

Unread post by elentinos »

Image

Het verschil tussen een originele spiegel en een Sebring op een 1e serie Fulvia. De Sebring spiegels werden ook veel op de HF's in rallytrim en de Fulvia Sport Competiziones gebruikt. Nieuw zijn ze volgens mij alleen nog maar in kunststof te krijgen voor plm 70 euro, geloof ik. De originele metalen Sebrings uit de jaren 60 en 70 zijn zeldzaam en daar worden hoge prijzen voor betaald. Ik heb een paar jaar geleden op een beurs een mooie originele gevonden, en die staat prachtig op m'n Zagato...
Lolke

Unread post by Lolke »

mooie foto. Hele mooie auto's !

Lolke
Marco

Unread post by Marco »

Cuno,

De stoelen laat ik netjes zwart bekleden met skai en deze zet ik als 2-zitsbankje in mijn bureel te Amersfoort. Kan ik tenminste in stijl enig bezoek ontvangen.
En als ik dan mijn kuiken weer verpats haal ik de Monte Carlo stoelen eruit en zet ik de originele weer terug.
Groeten,
Marco
cuno

Unread post by cuno »

Jammer van die stoelen, de mijne moeten ook opnieuw bekleed worden.
Met deze man heb ik vorig jaar op de Auto-Moto Italia gesproken, leek me wel een vakkundig
bedrijf op het gebied van autobekleding voor Classics http://www.cciautobekleding.nl/ .
Trouwens in oktober wordt de beurs weer gehouden denk wel dat ik weer effe ga kijken
http://www.auto-moto-italia.nl/index.php

PS. Pas op met die sebring spiegel, zonder 't te weten heb ik er namelijk 1 opzitten.
Je ziet dus geen @!#$ en 't kleine klapraampje kan ik maar een klein stukje open
zetten, want hij knalt domweg tegen de spiegel.
Bob Rockland

Unread post by Bob Rockland »

wat een mooie foto!

is dat een 1.3HF? die voorste? lijkt er wel veel op

groet
Bob
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”