In opdracht van Dh. Carlo Stella gan ik proberen alle HF 1 serie coupe te inventarizeren die in Nederland nog zijn , dus heb ik julie help nodig om daar de eigenaren te vinden die hun register willen door geven, deze onderzoek is nodig om te voorkomen dat false hf 1 serie verkocht kan worden voor originele, deze gebuurt nog elaas in italia
An andere kan deze info worden in paar jaar vezamelt om een compleet boek te scrijven over de fulvia HF 1 SERIE.
Als julie iemand kennen die eigenaren zijn van deze autos aub in kontakt met mij brengen.
Bedankt
0653811942
onderzoek hf 1 serie
Re: onderzoek hf 1 serie
Dag Giorgio,
Naar mijn weten zijn de onderstaande 4 Fanalone's in NL bekend;
Leo Schildkamp, auto is oranje met zwarte kap. Chassisnummer weet ik niet.
Mark de Bruyn, zijn HF is amaranto montebello met Turijn streep. Typenummer weet ik niet. Deze auto staat toevallig wel met een afbeelding in de prijslijst van Omicron. Zal dus ook wel daar gerestaureerd zijn.
Ondergetekende met chassisnummer 818540.001421, 1st registratie 15 jan 1970. Kopnummer 95.
Jouw auto. Details op een andere plek op deze site.
Groet Lucas
Naar mijn weten zijn de onderstaande 4 Fanalone's in NL bekend;
Leo Schildkamp, auto is oranje met zwarte kap. Chassisnummer weet ik niet.
Mark de Bruyn, zijn HF is amaranto montebello met Turijn streep. Typenummer weet ik niet. Deze auto staat toevallig wel met een afbeelding in de prijslijst van Omicron. Zal dus ook wel daar gerestaureerd zijn.
Ondergetekende met chassisnummer 818540.001421, 1st registratie 15 jan 1970. Kopnummer 95.
Jouw auto. Details op een andere plek op deze site.
Groet Lucas
Re: onderzoek hf 1 serie
Ja, volgens mij ook. We zijn natuurlijk razend benieuwd naar chassisnummers en historie.
Groet Lucas
Groet Lucas