AUTO MOTO ITALIA
AUTO MOTO ITALIA
Vorig jaar stoormde het zo enorm hard, en dit jaar vriest en sneeuwt het bijna ..maar zijn er nog Lancia-idioten die naar AUTO MOTO ITALIA gaan ??
Re: AUTO MOTO ITALIA dit weekend
Arno,
Jazeker ik ga zondag even kijken in Houten.
Ik ga er met mijn mercedes naar toe, omdat ik er van uitga dat niet iedere autoliefhebber roomser als de paus is
MVG
Jan Vos
Almelo Twente
Jazeker ik ga zondag even kijken in Houten.
Ik ga er met mijn mercedes naar toe, omdat ik er van uitga dat niet iedere autoliefhebber roomser als de paus is
MVG
Jan Vos
Almelo Twente
Ik ga zondag. Waarschijnlijk met de Renault want het gaat vies weer worden... ...zoniet, haal ik alsnog Emeralda van stal. Ze heeft verse olie en bougies en ik heb net nog een tochtplekje onder het dashboard gedicht - de kachel is toch al wat magertjes!
als je komt, ben je natuurlijk welkom op de stand van de Lancia Club en meer in het bijzonder bij de vertegenwoordigers van het FFF register
Er staat alle twee de dagen voortdurend een register vertegenwoordiger op de stand, die gesierd wordt door een zwarte Flaminia sedan. zelf sta ik er zaterdag
Als je nog niet ingeschreven bent in het FFF register, doe het dan dit weekend!
Laat het Lancia erfgoed in Nederland niet verloren gaan.
Er staat alle twee de dagen voortdurend een register vertegenwoordiger op de stand, die gesierd wordt door een zwarte Flaminia sedan. zelf sta ik er zaterdag
Als je nog niet ingeschreven bent in het FFF register, doe het dan dit weekend!
Laat het Lancia erfgoed in Nederland niet verloren gaan.
Nou, ik ben er geweest hoor. Heb natuurlijk scherp uitgekeken naar ons merk en heb vooral diverse "opgeleukte" serie 3 Fulvia's gezien voor te veel geld, en een serie 1 met foute wielen - Cromo's met dikke banden - die dus ook vrolijk naast de wielkasten uitstaken. De auto stond veel te laag wat dus doorgezakte veren deed vermoeden. Verder was de beurs "wel aardig" - jullie hebben niet zo heel veel gemist. Ik heb Emmy maar schoon gehouden en ben dus met de boodschappenwagen naar Houten gereden. Emmy was wel 1 van de mooiste auto's op het parkeerterrein geweest - het was roestige treurnis alom.
Er stond wel nog voor E12500,- een 2-deurs Pininfarina Flaminia. Plus enkele tienduizenden om er weer een degelijke auto van te maken ongetwijfeld - maar zag er zo op het eerste gezicht nog mooi uit.
Er stond wel nog voor E12500,- een 2-deurs Pininfarina Flaminia. Plus enkele tienduizenden om er weer een degelijke auto van te maken ongetwijfeld - maar zag er zo op het eerste gezicht nog mooi uit.
ook ik ben vandaag in Houten geweest. Ik heb alleen een veel positiever beeld overgehouden!
Er stonden een hoop Fulvia's te koop. Een teken dat meer mensen deze fantastische auto beginnen te waarderen. Helaas is dit uiteraard ook in de prijs terug te zien. Die cromo's met brede banden staan ontzettend stoer onder een Fulvia. Verder veel 3e series. Bij Vincenzo stond een Fanalone in opbouw. Deze auto gaat volledig geprepareerd worden voor klassieke rallies. Aparte kleur en een aantal leuke aanpassingen (bijv. km. teller in het dashboard voor de navigator).
De Pininfarina Flaminia is weer eens wat anders dan de Tourings en de Zagato's. Minder mooi maar ook voor de helft van het geld.
Daarnaast stond er nog een Flaminia Zagato en een Appia Zagato. Vooral die Appia (in fel geel) vind ik een erg stoere auto. Lijkt me geweldig om daarmee rally te rijden.
Uiteraard ook nog een aantal verschillende Integrales. Blijven erg brute auto's om te zien.
Van andere merken de nodige Ferrari's, Maserati's en Lamborghini's en met name een aantal Alfa's waar ik met bewondering naar heb staan kijken.
Het parkeerterrein vind ik bij dit soort evenementen vaak nog interessanter dan de show zelf. Ook nu stond er weer een hoop moois. Veel Maserati's, heel veel alfa's en ook redelijk wat Lancia's.
Als iedereen met echt mooie auto's zijn auto schoon wil houden, zullen we het met deze auto's moeten doen.
Niet zo veel nieuwe dingen gezien, maar toch de moeite waard om al dat moois te bekijken en mensen te ontmoeten!
Lolke
Er stonden een hoop Fulvia's te koop. Een teken dat meer mensen deze fantastische auto beginnen te waarderen. Helaas is dit uiteraard ook in de prijs terug te zien. Die cromo's met brede banden staan ontzettend stoer onder een Fulvia. Verder veel 3e series. Bij Vincenzo stond een Fanalone in opbouw. Deze auto gaat volledig geprepareerd worden voor klassieke rallies. Aparte kleur en een aantal leuke aanpassingen (bijv. km. teller in het dashboard voor de navigator).
De Pininfarina Flaminia is weer eens wat anders dan de Tourings en de Zagato's. Minder mooi maar ook voor de helft van het geld.
Daarnaast stond er nog een Flaminia Zagato en een Appia Zagato. Vooral die Appia (in fel geel) vind ik een erg stoere auto. Lijkt me geweldig om daarmee rally te rijden.
Uiteraard ook nog een aantal verschillende Integrales. Blijven erg brute auto's om te zien.
Van andere merken de nodige Ferrari's, Maserati's en Lamborghini's en met name een aantal Alfa's waar ik met bewondering naar heb staan kijken.
Het parkeerterrein vind ik bij dit soort evenementen vaak nog interessanter dan de show zelf. Ook nu stond er weer een hoop moois. Veel Maserati's, heel veel alfa's en ook redelijk wat Lancia's.
Als iedereen met echt mooie auto's zijn auto schoon wil houden, zullen we het met deze auto's moeten doen.

Niet zo veel nieuwe dingen gezien, maar toch de moeite waard om al dat moois te bekijken en mensen te ontmoeten!
Lolke
Ach, je hebt ook wel gelijk, er was best het een en ander te zien. Vooral een erg mooie Alfa Zagato uit '55 is me bijgebleven. Ik was echter vorig weekend op een oldtimerbeurs in Brussel -geweldig- en daardoor was ik wellicht wat verwend...
Ik blijf er echter bij dat die dikke wielen geen gezicht waren!

Ik blijf er echter bij dat die dikke wielen geen gezicht waren!

hallo,
kan je me zeggen welk type van appia zagato (sport kort cha of gte lang cha) je gezien hebt
in houten,ben namelijk met rest. bezig van kort cha. alvast bedankt
walter
antwerpen
kan je me zeggen welk type van appia zagato (sport kort cha of gte lang cha) je gezien hebt
in houten,ben namelijk met rest. bezig van kort cha. alvast bedankt
walter
antwerpen
Die Appia Zagato werd aangeboden door SmithsVeglia (www.smithsveglia.nl), feitelijk was het meer een bouwpakket dan een complete auto.
jan
jan