Ik heb te koop:
set van 5 velgen 2000 HF coupé (14 * 5.5) met goede banden (Firestone 165/14) voor flavia/fulvia, en een set van 5 Cromodorras (14*6) CD28. Beide sets compleet met centraal embleem (4 stuks per set).
Ik ben op zoek naar:
5 standaard stalen velgen voor Fulvia Serie 1, liefst wit en met RVS wieldoppen (niet die met opgeplakt embleem, maar met gestansd "LANCIA" over de breedte).
velgen aangeboden een gevraagd
Re: velgen aangeboden een gevraagd
Thomas,
Graag zou ik van jouw willen weten wat jij voor de Crommadora velgen vraagt, ik ben namelijk wel geïnteresseerd om deze dan van jouw over te nemen. Zou je me a.u.b. een richtprijs kunnen geven.
Alvast bedankt en de Groetjes, Arno Elert
nollus@hotmail.com
06-51694683
p.s.: Ik weet een adres In Italië waar je die RVS doppen met “Lancia” er in gestanst (Voor b.v. de vroegere 1e serie Fulvia’s) nog zelfs nieuw kan krijgen, prijs weet ik helaas niet. Mijn doppen verraden de leeftijd van mijn auto
En Thomas Je mailadres werkt niet ..!!!!!
Graag zou ik van jouw willen weten wat jij voor de Crommadora velgen vraagt, ik ben namelijk wel geïnteresseerd om deze dan van jouw over te nemen. Zou je me a.u.b. een richtprijs kunnen geven.
Alvast bedankt en de Groetjes, Arno Elert
nollus@hotmail.com
06-51694683
p.s.: Ik weet een adres In Italië waar je die RVS doppen met “Lancia” er in gestanst (Voor b.v. de vroegere 1e serie Fulvia’s) nog zelfs nieuw kan krijgen, prijs weet ik helaas niet. Mijn doppen verraden de leeftijd van mijn auto
En Thomas Je mailadres werkt niet ..!!!!!
kan je mij dat adres mailen Arno? van die wieldoppen?
thx
Bob
thx
Bob
Bob, Ik zal het exacte adres snel opzoeken en naar je doorsturen.
De loods Ligt op een steenworp afstand van het strand van "Rimini" ....Maar goed, ik zal je het adres nog opsturen..
Groetjes..
De loods Ligt op een steenworp afstand van het strand van "Rimini" ....Maar goed, ik zal je het adres nog opsturen..
Groetjes..