Fulvia Station Wagon

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
cuno

Fulvia Station Wagon

Unread post by cuno »

Betaan ze echt ???
Of is de foto op deze site slechts een probeersel en nooit in productie genomen.
http://www.viva-lancia.com/fulvia/index.htm (Foto bijna onderaan).
Rij momenteel dagelijks in een Fulvia Coupe 1.3S Ralley uit '73, verwacht binnenkort gezins uitbreiding
en dan is een station wel zo handig.....

Ciao

Cuno
cuno

Re: Fulvia Station Wagon

Unread post by cuno »

Ben er al uit.
De foto is een Fulvia HPE, met 1600 HF motor.
Jammer genoeg is deze auto nooit in produktie genomen.
Dan maar een Beta HP Executive Volumex.....
Huib Geurink

Re: Fulvia Station Wagon

Unread post by Huib Geurink »

Of een Fulvia berlina?
Rijden prima en een zee van ruimte!

Overigens, zo rond 1970 ging m'n Lancia dealer gewoon met een Fulvia coupe op vakantie. Met vrouw, twee kinderen en de hele camping uitrusting erin met een gangetje van 170 naar zuid Frankrijk.
Huib Geurink

Fulvia aanhanger?

Ik heb net een terminale Fulvia coupe in stukken gezaagd. De kont staat er nog. Dissel er aan, achterlichten er in en je hebt een Fulvia aanhanger. Is dat wat?
Loesio Ferrari

Re: Fulvia aanhanger?

Unread post by Loesio Ferrari »

Oeps,

Dat moet een hele klus geweest zijn!!!

Wat moet dat grapje kosten?

Groetjes.
Koos v.d.Linden

Unread post by Koos v.d.Linden »

Maar dan heb je nog geen trekhaak!
Mijn vrouw en ik gaan dit jaar voor het eerst weer samen ,met de pas gekochte Fulvia kamperen in Italie,het word dus passen en meten om alles mee te krijgen.
Dus huib ,zet die kont maar voor mij achteruit,mocht ik ruimte te kort komen.

o ja mijn dochter en haar vriend gaan ook mee (met haar eigen Fulvia)
Gr. Koos uit Tuk
Bob

Unread post by Bob »

toch niet mijn Fulvia (verdina) huibie?
Huib Geurink

Nee hoor, Bobje. Was moeilijk Loesio tegen te houden. Als die een keer zo'n mega haakse slijper in zijn handen heeft is ie niet meer te sturen, maar ik heb je Verdinaatje kunnen redden. Ze fungeert nog steeds prima als bijzet tafel.

Die in stukken ging was een S1 1200, die ik voor de deur van de schuur aantrof. Een soort vondeling. Ruiten kapot. Interieur er uit. Cilinder kop pleitte. Flink deuken in het dak. Subfreem gaar. Drie dorpels over elkaar heen gepopt. Geen eer meer aan te behalen.
Bob

Unread post by Bob »

pfffffff
ik schrok al een beetje

met dat nwe spit van mij zou het zomaar kunnen dat ik haar (ooit) weer in elkaar ga zetten!

ben trouwens op zoek naar de kleurcode van de Fulvia Zagato en dan dat beetje laffe geel.

weet je welke ik bedoel? staat in diverse folders op die mooie cd's van je

groets
Bob
Huib Geurink

Gevaar voor eigen leven.

Bobje, je weet wat ik allemaal voor die Fulviaatjes over heb. Met gevaar voor eigen leven ben ik tussen de haakse slijper van Loesio, die het schuim al rond de mond had, en jouw Verdina gesprongen.

Die Loesio kwam vandaag goed weg trouwens. Leek er even op of ie tijdens de kaartleesrit de motor van mijn Elena opblies. Gebeurde toevallig vlak bij de schuur dus gauw autootje gewisseld. Net even gekeken. De bougies hardstikke gaar en goor. Hij boft anders had ie vannacht nog het motorke er uit kunnen takelen.

Bedoel je met dat laffe geel het z.g. Primrose Yellow? Hele mooie kleur. In ieder geval voor een Zagato.

Peter was net nog hier met een lekkend kachelkraantje. Ik had gelukkig nog wat membramen liggen. Was snel gefikst.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”