zekeringen

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Henk Broekhuijsen

zekeringen

Unread post by Henk Broekhuijsen »

Vandaag een beetje een "offday", lekker bezig geweest met kleine klusjes aan de Fulvia, gezien de FFF dag van morgen, gaat er tijdens het rondje om het blok, of beter rondje om het weiland, plotseling de richtingaanwijzer automaat kapot, ging steeds harder tikken en werd steeds heter.
deze verwijderd en een nieuwe "oude" geinstalleerd, deze ging op de oprit al stuk, alles afgekoppeld, daarna volgde de meters van de benzine en de temperatuur en de oliedrukmeter, allen sprongen op NUL.
Tijdens dit alles heb ik de zekeringkast even op de grond gelegd en steeds brandde de zekering van "servico" door, kan iemand mij vertellen wat er achter deze zekering nog meer zit.
De afgelopen weken ben ik bezig geweest op menig meter draad te verwijderen, die er na een leven van 34 jaar onnodig waren ingezet.
Ik ben in het bezit van de CDs van Huib, dit vergt wel tijd, maar wil morgen toch nog even langs komen in Veenendaal, het liefst met meters die af te lezen zijn, misschien dat iemand weet waar ik moet zoeken.
Wat zit er allemaal achter deze zekering???
Bedankt Henk
michele

Re: zekeringen

Unread post by michele »

Ik zou het niet weten, ik heb er ook problemen mee maar dat ligt aan de deut contacten. Die zitten bij mij ingewikkeld in elkaar vanwege een Italiaans diefstalbeveiliging. Gelukkig was je aanwezig op de FFF dag en ik hoop dat je daar iemend ontmoet hebt die je verder heeft kunnen helpen met je probleem.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”