Flavia en Fulvia nokkensleutels
Flavia en Fulvia nokkensleutels
De sluitringen met nokken voor de de- en montage van de voor- en achterwiellagers voor de Flavia en Fulvia S1 (6 nokken) en de Fulvia S2+3 (3 nokken) kunnen met een pendrijver los gemaakt worden, maar daarna kan meestal ook de sluitring weggegooid worden. Ik heb een fabrikant gevonden, die praktisch ieder nokkensleutel nog kan fabriceren en inmiddels heb ik de hele serie compleet.
Alle nokkensleutels heb ik nu liggen, inclusief de nokkensleutels voor de versnellingsbakken van de Flavia en Fulvia. Klepstelsleutels met sleuf en moer M10 voor de Fulvia heb ik ook laten maken en het klepstellen gaat nu veel eenvoudiger en sneller.
Alle nokkensleutels heb ik nu liggen, inclusief de nokkensleutels voor de versnellingsbakken van de Flavia en Fulvia. Klepstelsleutels met sleuf en moer M10 voor de Fulvia heb ik ook laten maken en het klepstellen gaat nu veel eenvoudiger en sneller.
Re: Flavia en Fulvia nokkensleutels
Kun je me zeggen welk bedrijf dat is? En wat de kosten ongeveer zijn? Of kan ik mij beter tot Omicron wenden (hoewel zij een aantal emails van mij nooit beantwoord hebben!)
bel me maar en dan zal ik je een lijst sturen. Je kan ook naar Omicron gaan naar dat zal veel meer kosten
Mag ik je telefoonnummer weten? Je kunt mij ook mailen natuurlijk: hein.reedijk@planet.nl
Hallo Michiel
Ik hoop dat we de goeie Michiel hebben en dat jij Kees uit Lelystad kent
Even iets heel anders he?
We hebben jouw e-mail gevonden via de Lancia
Kees is aan het rommelen geweest op internet, ja ja
dat is het verrassende van internet, opzoek naar iemand's adres en dan via een heel andere ingang het toch vinden.
groetjes Tineke
Ik hoop dat we de goeie Michiel hebben en dat jij Kees uit Lelystad kent
Even iets heel anders he?
We hebben jouw e-mail gevonden via de Lancia
Kees is aan het rommelen geweest op internet, ja ja
dat is het verrassende van internet, opzoek naar iemand's adres en dan via een heel andere ingang het toch vinden.
groetjes Tineke
Ja dit is de goeie Michiel, door Kees ook benoemd als "eikel". Laat hem maar bellen voor mijn email adres.
Hai Michiel
Als je mij op hotmail een berichtje stuurt krijg ik ook jouw adres en kan Kees je via mijn PC antwoorden.
Kunnen jullie verder kletsen
groetjes Tineke
Als je mij op hotmail een berichtje stuurt krijg ik ook jouw adres en kan Kees je via mijn PC antwoorden.
Kunnen jullie verder kletsen
groetjes Tineke