Beta Zagato koplamp en gaskabel gezocht

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Michael

Beta Zagato koplamp en gaskabel gezocht

Unread post by Michael »

Hallo iedereen,

voor mijn Beta Zagato (USA) 2l injectie van '81 ben ik op zoek naar een gaskabel en een koplamp.
Het glas van een van mijn koplampen is verbrijzeld door een steentje op de autosnelweg :-(
De koplamp is een Bosch, met zowel dim- als standlicht, type 0301 303 050 481.
De Europese versies hebben de standlichten in de bumper, niet ?

Van de gaskabel vind ik niet zo direct een indicatie.
Een koelvloeistof expansievat mét dop staat ook op het verlanglijstje.

Iemand iets op zolder/in de kelder liggen of een adres ?

Groeten,
Michael.
betaveloce

Re: Beta Zagato koplamp en gaskabel gezocht

Unread post by betaveloce »

Hoi Michael,

zo'n dop voor het expansievat heb ik onlangs nieuw besteld (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Lancia-B ... QQtcZphoto). Ze passen ook op de i.e.-versies, al staan die er niet bij vermeld. Een expansievat zelf heb ik misschien nog wel ergens rondslingeren, maar dat moet ik eens nakijken als je geïnteresseerd bent. Gaskabel koop je best ook nieuw. Probeer eens bij www.renedegraaflancia.nl. Vriendelijke mens en heeft verrassend veel op voorraad. Misschien ook wel zo'n Amerikaanse koplamp (bij de Europese zit het standlicht inderdaad naast de richtingaanwijzer).

groeten,
kevin
Michael

Re: Beta Zagato koplamp en gaskabel gezocht

Unread post by Michael »

Kevin,

bedankt voor de reactie.
Ik zal voor de gaskabel en koplamp zeker eens checken via de link die je vermeld hebt.
Verleden week heb ik via EBay een expansievat op de kop kunnen tikken, nu is het wachten op de levering.

Groeten,
Michael.
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”