Is er air rade
Is er air rade
Hallo,
Kan of weet iemand of er air ride bestaat voor een intergrale?
Zo ja waar kun je het krijgen en wat kost het.
Gr,Benny
Kan of weet iemand of er air ride bestaat voor een intergrale?
Zo ja waar kun je het krijgen en wat kost het.
Gr,Benny
Re: Is er air rade
Bedoel je dat je auto wil laten springen? en laag laten gaan....
Dan kan je beter een CX of Xm kopen!
Dan kan je beter een CX of Xm kopen!
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat het er niet is. Wat is er niet goed aan de originele setup?
Het is ne integrale 8v van bj 1988 dit was ik vergeten te vermelden.
Hij is nu velaagd maar hij raakt zij modercupen nog al veel vind ik en als je een bocht na links of rechts maakt dan raakt ie van achter ook maar deze beide punten heeft ie alleen met de orgienele velgen
Het is de bedoeling om naar meetings te gaan op orgienele rij hoogte en als je daar bent plat te leggen.
Hij is nu velaagd maar hij raakt zij modercupen nog al veel vind ik en als je een bocht na links of rechts maakt dan raakt ie van achter ook maar deze beide punten heeft ie alleen met de orgienele velgen
Het is de bedoeling om naar meetings te gaan op orgienele rij hoogte en als je daar bent plat te leggen.
Dus toch voorliefde voor het rijden met "bollen" gewoon origineel laten want dan zijn ze op
zijn mooist. Ook Integrale, alles met die rare Niet Originel spoilers....bah.......
Succes,
joop
zijn mooist. Ook Integrale, alles met die rare Niet Originel spoilers....bah.......
Succes,
joop
Ik wordt er persoonlijk een beetje misselijk van dat je een raspaard als een Integrale moet gaan tjoenen. Neem dan een Golf of Kadett. No offense, maar ik vind het zonde van de auto, maar ja het is jouw ding. Heb je er ook tl-balken onder?
Hallo,
Tjoenen is een groot woord en ik heb al een Golf G60 is al getjoent.
Ik wou hem alleen ma verlagen en voor de rest niks ik heb de veerpoot brugen er al van af gesmeten.
En de velgen die er onder stonden komen onder de 16V die ik gans aan het restoreren ben maar die word niet verlaagd niks dan alleen die velgen Evo look velgen 4 gaats 16 j7 orgieneel lancia velgen geen speedline rommel en spagetie uitlaat en dat ist.
Ik wouw de 8V nemen om naar meetings te gaan en die golf weg doen.
Daarmee de vraag.
Tjoenen is een groot woord en ik heb al een Golf G60 is al getjoent.
Ik wou hem alleen ma verlagen en voor de rest niks ik heb de veerpoot brugen er al van af gesmeten.
En de velgen die er onder stonden komen onder de 16V die ik gans aan het restoreren ben maar die word niet verlaagd niks dan alleen die velgen Evo look velgen 4 gaats 16 j7 orgieneel lancia velgen geen speedline rommel en spagetie uitlaat en dat ist.
Ik wouw de 8V nemen om naar meetings te gaan en die golf weg doen.
Daarmee de vraag.
Ik heb een pneumatische ophanging onder mijn integrale! Je kan erover lezen in het magazine Auto&Tuning dat nu in de winkel ligt http://www.autoentuning.nl/ En in tegenstelling tot wat iedereen denkt, werkt dit enorm goed op een ingtegrale. Ik gebruik mijn integrale enkel voor trackdays en ik kan jullie vertellen dat er al ervaren Mitsu Evo rijders in de regen een zwart Delta'tje buitenom voorbij zagen gaan in menig bochtje. Ik heb het hier natuurlijk over een fatsoenlijk pneumatisch systeem, volledig opgebouwd vanop Koni dempers verstelbaar in hardheid....Ideaal om snel aan te passen aan de ondergrond is dat nu een trackday of en stevige rit op onverhard... Iedereen die denkt het beter te weten van 'horen zeggen', ik zou zeggen kom maar af en rij mee, dan merk je het zelf...
ps en wie denkt dat zo een systeem geen grote vermogens aankan, guess again...
ps en wie denkt dat zo een systeem geen grote vermogens aankan, guess again...
Hallo Dieter,
Ik heb daar iets over zeggen dat je dat had .
Kris Poel van uit Lommel had me dat verteld ja ik woon zelf ook in lommel.
Maar wat kost zo'n systeem Dieter?
Ik heb daar iets over zeggen dat je dat had .
Kris Poel van uit Lommel had me dat verteld ja ik woon zelf ook in lommel.
Maar wat kost zo'n systeem Dieter?