Mijn integrale 16 v in het volgende nummer van Auto&Tuning

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Dieter

Mijn integrale 16 v in het volgende nummer van Auto&Tuning

Unread post by Dieter »

Vorige week zijn ze een fotoshoot komen maken van mijn Integrale 16v. Vanaf 24 november ligt dit exemplaar van Auto&Tuning normaal in de winkel.. Groetjes Dieter
Joop

Re: Mijn integrale 16 v in het volgende nummer van Auto&Tuning

Unread post by Joop »

Gaaf joh,
eindelijk weer eens een artikel in een nederlands blad over een Integrale.
Ben wel benieuwd.

Gr, Joop
Dieter

Unread post by Dieter »

Hallo, vanaf morgen ligt het magazine normaal in de winkel! Een voorsmaakje kan je vinden op http://www.autoentuning.nl/index.php

Groetjes Dieter
sinaro

Unread post by sinaro »

Het is ook een 16v. Mijne is ook helemaal getuned, wel maar 305 pk. Ook verlaagd, kuipzetels, rallyvelgen, andere bumpers, maar hij moet nog herspoten worden, er is nog tamelijk wat carroseriewerk aan. De vraag is nu of het de moeite is om eraan te beginnen. Of moet ik hem verkopen? Hij heeft 14.000 km. Hoeveel mag ik er nog voor vragen? Ik heb een volledig interieur erbij en achterlichten, en deuren van een 1600 en kofferklep, dus eigenlijk vanalles. Heeft iemand mss zin om mij een handje te helpen, in Ben van Oudenaarde België.
Benny

Unread post by Benny »

Hallo,
Of het de moeite is licht er aan in welke staat hij is ik heb er ook ene en ben hem ook aant restoreren.
De onderdelen zijn schaars,nieuw bijna niks of je moet zoeken op internet en geduld hebben.
Ik heb geluk ge had dat in nog een zéér goede caroserie heb gevonden niks rot op de bekende plaatsen begon wel wat te roesten maar ik ben er op tijd bij.
Als je hem verkoopt mag je het altijd laten weten.
Wat je er voor moet vragen licht ook aan de staat natuurlijk.
Maar als je hem echt wil houden en hem in zéér goede staat wil hebben moet je geduld hebben en zoeken naar onderdelen.
Ik ben ook al 2 jaar bezich met het zoeken alleen,ik wil hem hebben gans orgieneel zoals hij verkocht is.
Ben ook van belgie (Lommel) maar ik heb jammer genoeg gene tijd om je te helpen anders deed ik het wel.
sinaro

Unread post by sinaro »

dank je voor de reactie. Hij is nog niks rost. Alleen de deur is gedeukt en het kleur is mat geworden. Er izt een rolkooi in, waardoor het inetrieur gesneuveld is. Ik heb er al bijna een volledig nieuw liggen. Kheb eigenlijk alle stukken al liggen, behalve dan de achterdeur, maar die zou ik plamuren. Er zitten ook 2 kuipzetels in. Hij staat echter al 3 jaar stil en ik vrees dat hij door buiten te staan achteruit gaat. Dus ik moet eraan beginnen of hij moet weg. Ik dacht iets van een €5000 te vragen mocht ik hem wegdoen, met de onderdelen erbij. Is dit een goede prijs? De onderdelen zijn een kofferdeksel, 2 deuren, interieur, achterlichten en voorlicht, extra grill voor vooraan, matjes, dashboard, kabelboom,... beetje vanalles dus.
Benny

Unread post by Benny »

Hallo,
Ik heb hem niet gezien maar het valt nog mee als ik dit lees.
Aan verkopen zouw ik niet denken dat krijg je er niet voor,dan kun je hem beter opmaken en er zelf mee rond rijden dan heb je er nog iets aan.
Begrijp me niet verkeert er staat ene op 2 dehands voor 4500 euro en is 2jaar geleden opgespoten met revisie motor en heeft nog niet gereden en staat er al een jaar op denk ik snap je?
Dan kun je beter er zelf mee rijden.
Bekijk het eens...
sinaro

Unread post by sinaro »

Ja mss heb je gelijk, maar ik heb wel plaatsgebrek momenteel. Hij stond motorisch perfect in orde, maar wil plots neit meer draaien. Kzal er dus nog eens moeten naar kijken, lang stilstaan is dus echt niet goed voor mijn auto en daarom dat ik de verkoop overweeg.

€4500 voor een 16v? Dat lijkt me toch onwaarschijnlijk. Mocht er iemand interesse hebben zorg ik dat hij rijklaar staat als je eens wil komen kijken.
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”