Goed tehuis voor Delta gezocht...

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Martino

Goed tehuis voor Delta gezocht...

Unread post by Martino »

Tja, na maanden van uitstellen zal het dan nu toch moeten gebeuren...

Mijn (Nuovo) Delta 1994 is overbodig geworden, het aantal kilometers wat ik nu nog rij is dusdanig laag geworden dat ik besloten ' haar ' ter overname aan te bieden. Onder andere om de aanschaf van een (Lancia) klassieker te kunnen verwezenlijken...

Het betreft een lichtgroen 5 deurs exemplaar met zwart / grijs interieur. Kilometerstand 134000, nu 2e eigenaar, bij dealer gekocht. Mooie onbeschadige (en onverweerde) 15" velgen, model HF LS met die 7 gaten in de vorm van Lancia logo (kenners wel bekend). Vrijwel 100% origineel, echter er zat bij koop al een vierspaaks houten Nardi stuur in en dat vond ik zelf ook wel mooi (zeker geen kitsch). Ook zit er een originele achterspoiler op. Motor / uitvoering van de auto is 1.8 i.e. met alles wat er op hoort. Ze is nog gekeurd tot november 2005.

Vanaf het moment dat ik de auto kocht zijn alle facturen van onderhoud (alleen dealer uiteraard) aanwezig,
alswel de aankoopfactuur, boekjes en de diverse brochures (auto & lineaccessori)...

Al met al, een heerlijke auto die fantastisch rijdt zonder problemen.

Ik heb ook al geprobeerd om hem via de geijkte kanalen aan de man te brengen maar daar krijg je alleen maar reacties van mensen die vinden dat ik haar maar weg moet geven, of dat ze alleen maar over pk's praten (a la vw golf) of de ergste, de geijkte roest-in-de-folder-grappen terwijl ze nog geen Beta kunnen herkennen...

Ik heb me dan ook voorgenomen haar alleen te willen verkopen aan iemand die 'het gevoel' ook heeft. Dikke kans dat die op deze site rondsurft... Indien geen reactie, dan blijf ik er gewoon zelf mee rijden tot het vanzelf een klassieker geworden is...

Ik vraag er niet de hoofdprijs voor, ik zit te denken aan een bedrag rond de 2000 Euro.

Voor foto's even een bericht achter laten, dan mail ik deze.
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”