Wie heeft er interesse in een Delta HF turbo uit 1990 (1.6)?
Ik zelf rijd er niet meer in vanwege te veel kilometers per jaar (+ dat ik me geen 2de auto voor de fun kan pepermitteren). Hij staat nu al twee jaar warm en droog te wachten op een nieuwe liefhebber die wat minder kilometers per jaar maakt. Eventueel ook te gebruiken als onderdelen auto (hoewel ik dat wel erg zonde zou vinden!).
Eind 2001 is de motor compleet gereviseerd en is ook de waterpomp en de uitlaat vervangen. Daarna heb ik er nog +/- 20.000 km mee gereden zonder problemen.
Gegevens:
type: Delta HF turbo 1.6
kleur: rood
bouwjaar: 1990
extra's: lichtmetalen velgen, elektrisch schuifdak, elektrische ramen voor, centrale vergrendeling, mooie bekleding, radio/CD
De APK is (uiteraard) verlopen.
Vraagprijs: ieder aannemelijk bod (vervoer zelf regelen, hij staat in de buurt van Utrecht).
Wie heeft interesse?
Robert
Delta HF turbo te koop
Re: Delta HF turbo te koop
Beetje jammer het wel.
Boel vraagjes of het een eind 90 nieuw model HFturbo isof het eerder model.
Welke kleur en welk type interieur zit erin ? Het vrolijke kleurtjes met grijze alcantara zijstukken of het geheel grijze alcantara gaatjes.
Is het al een versie met ronde koplampen of nog een met vierkante ?
Met 16v look motorkap of nog de platte 8v kap.
Gr Sjoerd
Boel vraagjes of het een eind 90 nieuw model HFturbo isof het eerder model.
Welke kleur en welk type interieur zit erin ? Het vrolijke kleurtjes met grijze alcantara zijstukken of het geheel grijze alcantara gaatjes.
Is het al een versie met ronde koplampen of nog een met vierkante ?
Met 16v look motorkap of nog de platte 8v kap.
Gr Sjoerd
Re: Delta HF turbo te koop
Hoi Sjoerd
Hij is van april 1990, nog met vierkante koplampen dus, carrosserie is rood, de binnenkant is zoals je schrijft met vrolijke kleurtjes en alcantara zijstukken, 8v kap.
gr. Robert
Hij is van april 1990, nog met vierkante koplampen dus, carrosserie is rood, de binnenkant is zoals je schrijft met vrolijke kleurtjes en alcantara zijstukken, 8v kap.
gr. Robert