Ik heb namelijk een lancia dedra integrale (2.0 turbo benzine) gekocht waarvan de startmotor defect is. Nu is mijn vraag: wat kost een nieuwe startmotor of de revisering hiervan of kan ik dat zelf reviseren?.
heeft iemand een idee over prijs?
Dank bij voorbaat
Dedra: wat kost een startmotor of de revisie?
Re: Dedra: wat kost een startmotor of de revisie?
Voor mijn delta kostte het 180 euro ex montage!!!
Startmotor kost inderdaad ongeveer 180 Euro ex btw. Afhankelijk van merk en leverancier. Het probleem bij de dedra integrale is net zoals de delta ontegrale dat je er niet zomaar bij kunt.
Met de nodige verlengstukjes eniemand die weet waar hij de bouten moet zoeken van de bevestiging is het te doen zonder de tussen bak te demonteren.
gr SJoerd
ps Ik heb voor je ook het Dedra integrale 2.0 8v turbo werkplaatshandboek op cd in PDF formaat !
Erg handig als je zelf het een en ander aan je auto wil sleutelen !
Met de nodige verlengstukjes eniemand die weet waar hij de bouten moet zoeken van de bevestiging is het te doen zonder de tussen bak te demonteren.
gr SJoerd
ps Ik heb voor je ook het Dedra integrale 2.0 8v turbo werkplaatshandboek op cd in PDF formaat !
Erg handig als je zelf het een en ander aan je auto wil sleutelen !
Sjoerd,
Heb je toevallig ook een werkplaats handboek voor een delta 1.6 16v ('96). Of weet je toevallig waar die verkrijgbaar zijn.
gr,
Bjorn
Heb je toevallig ook een werkplaats handboek voor een delta 1.6 16v ('96). Of weet je toevallig waar die verkrijgbaar zijn.
gr,
Bjorn
Sorry ik ben nog op zoek. Naar boeken vande nuova delta.
Maar deze zijn nieuw nog bij de dealer te bestellen.
Sjoerd
Maar deze zijn nieuw nog bij de dealer te bestellen.
Sjoerd