hallo,
Wat mag een Lancia Delta 1.8 HPE nog kosten?
bedankt al, ciao
wat mag hij kosten
Re: wat mag hij kosten
naast bjr. en km. stand lijkt me staat van onderhoud (dealerhistorie?), accessoires(lm./ecc/navigatie/recaro's/turbopakket/alarm), schadevrij?, wel of geen bovaggarantie(dealer of particulier) enz. zeer prijsbepalend.
ALLERBELANGRIJKSTE: WAT WIL JE UITGEVEN? met die prijs in je hoofd ga je kijken via www.autotrader.nl, www.autotrack.nl, www.automarkt.nl of dit forum wat er allemaal te koop is!
groetjes en succes,
mike
benjamin schreef:
>
> hallo,
>
> Wat mag een Lancia Delta 1.8 HPE nog kosten?
>
> bedankt al, ciao
ALLERBELANGRIJKSTE: WAT WIL JE UITGEVEN? met die prijs in je hoofd ga je kijken via www.autotrader.nl, www.autotrack.nl, www.automarkt.nl of dit forum wat er allemaal te koop is!
groetjes en succes,
mike
benjamin schreef:
>
> hallo,
>
> Wat mag een Lancia Delta 1.8 HPE nog kosten?
>
> bedankt al, ciao
Re: wat mag hij kosten
Gewoon even inloggen op http://www.milano.nl Leuke auto's voor weinig!! (als je niet moet inruilen!!!!!!!!)Ik heb mijn alfa 155 daar ook gekocht toen ik op zoek was naar een Lancia Delta. Geen fratsen zo'n ex leasebak (probleemloze auto in mijn geval) Geen garage die onder de prijs gaat, zelfs nu nog niet, en ik rijd er al 2 jaar mee. Enee rotzooi kun je overal kopen, mocht je bij milano pech hebben, en het is geen beste, was ie in ieder geval f8500,- goedkoper dan bij de plaatselijke verkoper annex oplichter (lees dealer) Groeten Peter van G