Delta HPE verlagen ?

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Forzamies

Delta HPE verlagen ?

Unread post by Forzamies »

Wie weet er een leverancier voor verlagings veren/complete set sportdempers met veren ????? Het is nogal vrij moeilijk om iets te vinden, gaat om een Lancia Delta HPE 1.6/16V bj 1998 ik wil ongv 35 mm gaan zakken.Tot nu toe ben ik alleen op veren van de HPE HF tegen gekomen maar past dat ook op de 1.6/16V ??????

Grazie Forzamies,
Bas Delta HPE

Re: Delta HPE verlagen ?

Unread post by Bas Delta HPE »

Hey Mich,

Weet Hugo, die zijn Delta te koop heeft niet waar je veren vandaan kunt halen?

Die heeft zijn HPE toch ook verlaagd?

Greetz

ps; als je een leuk adresje weet, wil je mij dan mailen? Die van mij moet namelijk ook omlaag!
Forzamies

JA hugo weet het niet meer ????? hij dacht eibach maar dat zijn alleen de veren.
miklo

Unread post by miklo »

je kan van H&R,B&G,Kw en een deel merken veren bestellen van 35mm ik heb er zelfs besteld van 60mm (geperst en gehard welliswaar) de schokbrekers kan je via koni sowieso krijgen.....de meeste bedrijven met complete sets gebruiken deze toch ook dus maakt het niet uit....
Forzamies

Ik ben bij een tunings bedrijf geweest die konden NIKS leveren zelfs geen Koni`s.
Zelfs bij een garage bedrijf was het antwoord nee op Koni.Terwijl ik altijd dacht dat Koni veel had
maar schijnbaar niet voor de 1600 16V HPE ................. er zijn zat veren te koop dat weet ik maar
ik wil ook gelijk andere schokdempers onder de delta hebben.

Greetz Michel
Forzamies

Slecht nieuws er zijn GEEN sportschokdempers te krijgen voor alle Deltaas HPE zelfs geen Koni (na vraag gedaan fabriek) Dus je kan wel div veren kopen maar dit is niet zo best voor je McPphersons .
Voor de 5 deurs Delta is het wel te koop.HELAAAAAAAS.........................................................................

Greetz Michel
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”