Hallo,
ik wil binnenkort mijn oude liefde herstellen, het betreft een Dedra tds van 93.
Mijn remverdeler, kardannen en koppeling zouden moeten vervangen worden en heb een klein beetje carosserie-werk...
Deze auto heeft een emotionele waarde voor mij en kon hem niet loslaten, ook niet na een aankoop van een Lybra.
Kan iemand een kopie bezorgen van een workshop manual?
achteraf wil ik de auto opnieuw lakken, deze is oorspronkelijk rood.
had in gedachten een bi color tintje te geven.
weet er iemand als je een origineel airco systeem kunt inbouwen?
iemand suggesties? of onderdelen te koop staan?
bedankt!!
Lancia Dedra opmaken
Re: Lancia Dedra opmaken
Op de site lanciafora.nl zijn alle werkplaatshandboeken te downloaden.
Ik heb zelf ook een Lancia Dedra 1.6 LE SW uit 1995 met bijna 300.000 op de teller en loopt nog als een zonnetje. Komt ieder jaar weer vrijwel zonder kleerscheuren door de APK en ga 'm ook helemaal oprijden.
Daarna wordt het een Kappa SW denk ik
Succes
p.s. ik denk wel dat het kan een airco inbouwen maar kost je wel veel onderdelen (zwaardere accu, zwaardere dynamo, grotere radiateur enz.)
Ik heb zelf ook een Lancia Dedra 1.6 LE SW uit 1995 met bijna 300.000 op de teller en loopt nog als een zonnetje. Komt ieder jaar weer vrijwel zonder kleerscheuren door de APK en ga 'm ook helemaal oprijden.
Daarna wordt het een Kappa SW denk ik
Succes
p.s. ik denk wel dat het kan een airco inbouwen maar kost je wel veel onderdelen (zwaardere accu, zwaardere dynamo, grotere radiateur enz.)
Re: Lancia Dedra opmaken
ben he nagegaan van airco, en is me hetzelfde gezegd. denk toch dat ik dat dan ga laten tenzij ik een afbraak dedra met airco zie staan, maar moet het tegoei gaan bekijken.
veel succes met het oprijden van uw dedra! blijf erbij dedra rulez!!!
veel succes met het oprijden van uw dedra! blijf erbij dedra rulez!!!