Thema 2.0 16V laatste serie met defecte motor
Thema 2.0 16V laatste serie met defecte motor
Hoi, de Thema van mijn ouders heeft het voorbije weekend de pijp aan Maarten gegeven en zal wellicht niet meer hersteld worden (kapotte krukaslagers). Iemand onderdelen nodig? De auto is voorts in goede staat (groen metallic). Alleen het - lichte - interieur is niet meer zo fris.
Re: Thema 2.0 16V laatste serie met defecte motor
wel eens gedacht aan revisie??
bekleden kost in alcantara ongeveer 250 euro.
bekleden kost in alcantara ongeveer 250 euro.
>
> wel eens gedacht aan revisie??
> bekleden kost in alcantara ongeveer 250 euro.
Omdat ze nu een auto van de zaak hebben, hebben ze geen grote auto meer nodig. Daarom gaan ze nu op zoek naar een Ypsilonnetje of een Puntootje en wordt de Thema jammer maar helaas NIET hersteld... Beetje het einde van een tijdperk, want ze hebben doorheen de jaren toch drie Thema's gehad (diesel, LPG en deze, op benzine). DUS: iemand geïnteresseerd in de auto of onderdelen ervan?hilbert schreef:
> wel eens gedacht aan revisie??
> bekleden kost in alcantara ongeveer 250 euro.
Omdat ze nu een auto van de zaak hebben, hebben ze geen grote auto meer nodig. Daarom gaan ze nu op zoek naar een Ypsilonnetje of een Puntootje en wordt de Thema jammer maar helaas NIET hersteld... Beetje het einde van een tijdperk, want ze hebben doorheen de jaren toch drie Thema's gehad (diesel, LPG en deze, op benzine). DUS: iemand geïnteresseerd in de auto of onderdelen ervan?hilbert schreef:
Als je ervan af wilt, kan ik hem evt komen halen. Stuur me maar mail als je geinteresseerd bent.
Hallo, Ik ben op zoek naar een handzender voor de centrale vergrendeling, dus als er een bij zit dan zou ik die wel graag over nemen !
disaronno schreef:
>
>
> Hallo, Ik ben op zoek naar een handzender voor de centrale
> vergrendeling, dus als er een bij zit dan zou ik die wel
> graag over nemen !
de afstandbediening zit jammer genoeg geïntegreerd in de contactsleutel...
>
>
> Hallo, Ik ben op zoek naar een handzender voor de centrale
> vergrendeling, dus als er een bij zit dan zou ik die wel
> graag over nemen !
de afstandbediening zit jammer genoeg geïntegreerd in de contactsleutel...