Voor de liefhebber heb ik mijn thema turbo 16V LX te koop. Wegens een aangeschafte TD LS. Ik kan nu eenmaal niet 5 thema,s hebben staan. En ik dan toch kies voor de V6 LX als het er op aankomt, dat turbo gedoe heb ik wel gehad.
Het is een auto voor de echte liefhebber ! De hele onderhouds historie is aanwezig en verder is de auto in goede conditie, heeft niet zoals vaak vermeld net een beurd gehad of zo. Maar alle gewoon op km,s gedaan.
Maar aangezien wij te veel km,s maken is de auto gewoon niet meer rendabel.
foto,s stuur ik niet meer door want er staat een complete colectie van op de web... van de lancia club !!
aangeboden mijn auto
Re: aangeboden mijn auto
De vraagprijs is 7000 euro, en dan kan deze mooie orginele auto jou bezit worden.
Peter,
De km stand is 225.000
Ik heb er vanmorgen nieuwe draagarmen onder gezet met nieuwe fusee kogels.
ik vervang komende week voor de APK ook nog even de handremkabel. Al wil ik er eigenlijk een hydraulische van maken.
De km stand is 225.000
Ik heb er vanmorgen nieuwe draagarmen onder gezet met nieuwe fusee kogels.
ik vervang komende week voor de APK ook nog even de handremkabel. Al wil ik er eigenlijk een hydraulische van maken.
Peter,
Ben je toch weer op zoek naar een 16v turbo LX. Ik ben nog steeds zeer met je oude.
Jan
Ben je toch weer op zoek naar een 16v turbo LX. Ik ben nog steeds zeer met je oude.
Jan