Wie weet raad?
Vorige week heb ik mijn twee voorbanden laten vervangen.
Sindsdien begin ik geluiden bij één van de wielen tehoren.
Net of dat je in de trein zit ,kedeng kedeng.....
Weet iemand wat dat kan zijn (net of er iets het wiel raakt)
Of moet ik aan iets ergers denken, een lager ofzo??????
lancia dedra 97 sw (kedeng kedeng)
Re: lancia dedra 97 sw (kedeng kedeng)
Mij overkwam ooit hetzelfde nadat de voorbanden waren vervangen.
Bij het opnieuw balanceren van de lichtmetalen wielen waren er loodjes aan de wielvelgen bevestigd die de remklauwen raakten. De loodjes zijn daarna iets verplaatst. Het kedengkedeng was toen verdwenen.
Rijder van Dedra 1,8 LS van bouwjaar 1995
Bij het opnieuw balanceren van de lichtmetalen wielen waren er loodjes aan de wielvelgen bevestigd die de remklauwen raakten. De loodjes zijn daarna iets verplaatst. Het kedengkedeng was toen verdwenen.
Rijder van Dedra 1,8 LS van bouwjaar 1995
Vicenzo bedankt voor je reactie,
Ik ben teruggegaan naar de bandenboer. Deze dacht eerst dat het één van de kogels was en dat de hele draagarm moest worden vervangen.
Gelukkig was dit niet het geval. Het was het lager, doordat er nieuwe banden met veel profiel er opzaten hoor je (volgens de monteur) alles. Ze hebben het lager kosteloos meer afgesteld... Niets meer aan het handje...
Groet Sjak
Ik ben teruggegaan naar de bandenboer. Deze dacht eerst dat het één van de kogels was en dat de hele draagarm moest worden vervangen.
Gelukkig was dit niet het geval. Het was het lager, doordat er nieuwe banden met veel profiel er opzaten hoor je (volgens de monteur) alles. Ze hebben het lager kosteloos meer afgesteld... Niets meer aan het handje...
Groet Sjak
Ja, tenminste, dat zeiden ze, ik zat aan een kopje koffie.
De lager was wat ruim, hadden ze het over. Deze konden ze wat strakker opdraaien.
In elk geval het belangrijkste, ik heb nergens last meer van en het kostte me niets.
De lager was wat ruim, hadden ze het over. Deze konden ze wat strakker opdraaien.
In elk geval het belangrijkste, ik heb nergens last meer van en het kostte me niets.
Leg mij ook maar eens uit hoe je een lager stelt !!! lijkt mij onmogelijk.
Sjak
Als het euvel verholpen is,
laat even weten wat de effectieve oplossing was?!
Als het euvel verholpen is,
laat even weten wat de effectieve oplossing was?!
Ik denk dat ze gauw ff de wielen vastgezet hebben!!